Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל במגמה מעורבת; אורמת זינקה ב-5%, טאואר ב-9%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה מגמה מעורבת, על רקע הנעילה החיובית של וול סטריט בסוף השבוע. בסקירתם השבועית, אומרים כלכלני לידר שוקי הון כי "לאור הפתיחה החיובית בשליש הראשון של השנה, והציפיה שלנו להמשך צמיחה מהירה יחסית במהלך השנה, סביר להניח שגם השנה הגרעון בפועל יהיה נמוך מהמתוכנן (3% מהתוצר) ויגיע ל-2.5%". עוד נאמר כי "גרעון כה נמוך צפוי להקשות על ביצוע קיצוץ עמוק במסגרת תקציב 2015".

עם סיום המסחר ננעל מדד ת"א 25 סביב רמות הפתיחה, מדד ת"א 100 ירד ב-0.1% ומדד הבנקים עלה ב-0.8%. מדד התקשורת ירד ב-0.7%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.2% ומדד הנפט והגז הוסיף 1.7% לערכו.


צילום: אהוד כהנים

מניית אורמת זינקה היום ב-5% לאחר פרסום דוחותיה החיוביים של אורמת טכנולוגיות ביום חמישי. החברה דווחה על עליה של 38.8% בהכנסות ממגזר החשמל ברבעון הראשון של השנה ועל רווח נקי של 21.6 מיליון דולר, לעומת הפסד של 5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ביום שישי זינקה אורמת טכנולוגיות ב-8.3% בוול סטריט.

דלק קידוחים עלתה ב-1.4% ואבנר עלתה ב-1.5% לאחר השלמת סבב גיוסים של שני מיליארד דולר במהלך "רוד שואו" בארה"ב, אירופה וישראל. מניית טאואר זינקה גם היא והוסיפה 9% לערכה על רקע עליית המנייה בוול סטריט.  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.