Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל במגמה מעורבת על רקע החשש מהסלמה ביטחונית

המסחר בבורסה בוול סטריט ננעל היום במגמה מעורבת. העליות בוול סטריט בסוף השבוע, שם שברו מדדי ה-דאו ג'ונס וה-S&P שיאים חדשים, השפיעו לחיוב על המדדים בשעות הבוקר – אך האירוע הקשה בגבול סוריה במהלכו נהרג נער ישראלי ו-3 נוספים נפצעו, בהם גם אביו של הנער, צינן את העליות.

עם סיום היום, כאמור, ננעל המסחר במגמה מעורבת כשמדד ת"א 25 ומדד ת"א 100 עלו ב-0.1% כל אחד, מדד הבנקים נסחר ללא שינוי ומדד התקשורת התחזק ב-1%. מדד הנדל"ן ננעל סביב רמות הפתיחה, ומדד הנפט והגז הוסיף 0.4% לערכו.


צילום: אהוד כהנים

מניית אלביט מערכות עלתה היום ב-1.1% על רקע הודעתה כי זכתה בחוזה המוערך בכ-20 מיליון דולר, לאספקת נושאי גייסות משוריינים מושבחים לצבא הפיליפינים. השדרוג יכלול צריחים בלתי מאוישים בקוטר 25 מ"מ, עמדות נשק בלתי מאוישות בקוטר 12.7 מ"מ ומערכות בקרת אש עבור צריחים בקוטר 90 מ"מ. נושאי הגייסות המשוריינים יסופקו במהלך תקופה של שנה.

מחר תפרסם הוועדה המוניטרית של בנק ישראל את החלטת הריבית לחודש יולי. מרבית ההערכות בשוק הן כי הבנק יחליט על הורדת הריבית ברבע אחוז. יחד עם זאת, חלק מהאנליסטים צופים כי גם החודש יותר הבנק את הריבית על קנה בשל החשש מתדלוק נוסף של שוק הנדל"ן ומתוך רצון לשמור על נשק הריבית, שכבר כעת קרובה מאוד לרמה אפסית.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.