Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בעליות, נייס זינקה לאחר פרסום דו"חות חיוביים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום במגמה חיובית, חרף החשש מהתלקחות ביטחונית בעקבות פיגוע הדריסה בירושלים, בו נרצח קצין מג"ב ו-10בני אדם נוספים נפצעו. בנוסף, האירועים הפוליטיים בארה"ב, ניצחונם של הרפובליקנים שהצליחו לכבוש את הרוב בסנאט, והעליות בבורסות אירופה במהלך היום השפיעו גם הם על הנעשה בבורסה הישראלית.

עם סיום המסחר, כאמור, ננעל המסחר בעליות שערים כשמדד ת"א 25 התחזק ב-0.7%, מדד ת"א 100 הוסיף 0.4% לערכו ומדד הבנקים התחזק ב-0.3%. מדד התקשורת נחלש ב-1.3%, מדד הנדל"ן ננעל סביב רמות הפתיחה ומדד הנפט והגז ירד ב-0.4%.


הבורסה בתל אביב

ב-FXCM ישראל הדגישו הבוקר את הקורלציה אשר מתקיימת כעת בין סנטימנט הסיכון לבין ערכו של הדולר, וזאת בניגוד לקורלציה ההפוכה שהתקיימה בשנים האחרונות בינו לנכסי הסיכון. "על כן, כאשר וול-סטריט יורדת, גם הדולר נחלש, כפי שקרה ביממה האחרונה. הדולר-שקל ירד מתחת לרמת המפתח של 3.80, שבינתיים מהווה מחסום משמעותי עבור הספקולנטים בשוק המקומי. ביום שישי יתפרסם בארצות הברית דוח התעסוקה, ואם נראה נתון חיובי, הדולר צפוי שוב להתאושש. בסופו של דבר, הנסיגות הללו אינן אלא תיקונים טבעיים במהלכה של מגמת העלייה של הדולר".

מניית חברת נייס זינקה היום, לאחר שפרסמה את דו"חות הסיכום לרבעון השלישי של השנה, אשר הציגו רווחים גדולים מהמצופה. עם סיום המסחר המנייה הוסיפה 7.7% לערכה. מניית חברת טבע המשיכה לטפס והתחזקה היום ב-1.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.