Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בעליות קלות; נובה ירדה ב-2.7%

המסחר בבורסה באחד העם ננעל במגמה חיובית קלה על רקע עליות השערים בוול סטריט והמשך הניסיונות להגיע להפסקת אש וסיום מבצע צוק איתן.

מדד ת"א 25 נסגר ללא שינוי, מדד ת"א 100 עלה ב-0.1% ומדד הבנקים התחזק ב-0.6%. מדד התקשורת ירד ב-0.2%, מדד הנדל"ן נחלש ב-0.1% ומדד הנפט והגז ננעל סביב רמת הפתיחה.

דורי הבנייה דווחה הבוקר על תביעה ייצוגית שהוגשה נגדה בדל הטעויות שנמצאו בדוחותיה ובגין הנזק שנגרם למחזיקי המניות. המנייה המשיכה ליפול וירדה בכ-10%.
מניית נובה ירדה ב-2.7% לאחר פרסום הדוחות: החברה רשמה עליה של 17% בהכנסות שהסתכמו ב-32.8 מיליון דולר ורווח נקי של 6.1 מיליון דולר לעומת 3.8 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.


צילום: אהוד כהנים

במחלקת המחקר של FXCM ישראל אומרים היום כי המומנטום החיובי שנרשם בעקבות החלטת בנק ישראל ביום שני להוריד את הריבית כבר דעך, ובשוק נושאים כעת עיניים בעיקר לאירועי המפתח בארצות הברית. "היום יתפרסם בארצות הברית גם דוח התמ"ג וגם החלטת הריבית החודשית של הבנק הפדרלי. נתוני התמ"ג צפויים להצביע על זינוק בצמיחה של הכלכלה האמריקנית ברבעון השני, וזאת לאחר ההתכווצות שנרשמה ברבעון הראשון בעקבות החורף הקשה. אם הנתונים יהיו חיוביים, הדבר צפוי לחזק את הדולר. על פי ההערכות הדוח צפוי להצביע על צמיחה בקצב שנתי של 3%. מאוחר יותר בערב, הבנק הפדרלי צפוי להודיע על צמצום נוסף של 10 מיליארד דולר בהיקף רכישות האג"ח".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן