Forbes Israel Logo

המסחר בבורסה ננעל בעליות; ת"א 25 הגיע לשיא חדש

המסחר בבורסה באחד העם ננעל היום במגמה חיובית, כשברקע ירידות השערים בימים האחרונים בוול סטריט. הירידות בארה"ב, שהחלו לאחר נאומה של ג'נט יילן בתום ישיבת הפד ביום רביעי שעבר, משקפות את חוסר הוודאות של המשקיעים בנוגע למועד תחילת העלאת הריבית. יילן רמזה כי מדיניות הריבית האפסית תסתיים במהלך המחצית הראשונה של 2015.

עם סיום המסחר היום, עלה מדד ת"א ב-0.7%, ת"א 100 עלה ב-0.4% ומדד הבנקים הוסיף 1.3% לערכו. מדד התקשורת זינק ב-2.4%, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.3% ומדד הנפט והגז הוסיף 0.9% לערכו.

צילום: אהוד כהנים

מניית אל על נסחרה היום במחזור גדול במיוחד של 4.6 מיליון שקל וזינקה ב-11.2%. מניית בבילון עלתה ב-6.8% לאחר שפרסמה הבוקר את דוחותיה לפיהם רשמה עלייה ברווח הנקי מ-103.1 מיליון שקל ב-2012, ל-148.4 מיליון בשנה החולפת. לצד זאת חלה ירידה של כ-90 מיליון שקל בהכנסות החברה שהסתכמו ב-591.4 מיליון שקל.

4 חודשים אחרי שהחל החיפוש, אושר ביום חמישי מינויו של אמנון נויבך ליו"ר דירקטוריון הבורסה. נויבך, שבעברו מגוון תפקידים בכירים בכלכלה הישראלית, כולל יעוץ כלכלי לשמעון פרס בתקופת כהונתו כראש ממשלה, אמר לאחר המינוי כי הוא משוכנע שבכוחות משותפים "נוביל את הבורסה לעידן חדש".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.