Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים, מחיר הנפט צלל

המסחר בוול סטריט מתנהל בשעה זו בירידות שערים, לאחר הנעילה המעורבת אמש ועל רקע הירידות החדות אשר נרשמו אתמול בבורסות אירופה, על רקע התרסקות הבורסה ביוון אשר קרסה אתמול ואיבדה 11% מערכה. בהיעדר נתוני מאקרו משמעותיים אשר יפורסמו היום, את מרבית תשומת ליבם של המשקיעים מרכז תחום האנרגיה, אשר מגיב לירידה הנוספת במחירי הנפט בעולם.

מחיר הנפט צנח היום עד לרמה של 61.2דולר לחבית (ירידה של 3%), לאחר שאיחוד אופ"ק חתך את תחזית הביקוש ל"זהב השחור" במהלך השנה הקרובה. ירידת המחיר המתמשכת הביאה גם את פירמת ההשקעות המובילה מריל לינץ' לעסוק בנושא ולהכריז כי "עידן אופ"ק קרוב לסיומו" – הכרזה אשר מביאה להמשך חוסר הוודאות בשוק.

צילום: thinkstockphotos

לאחר הנעילה השלילית אמש, גם בשעה זו נרשמת מגמה שלילית בבורסות אירופה, בהובלת מדד הקאק 40 הצרפתי אשר נחלש ב-0.8%. בבורסה בניו יורק מתנהל בשעה זו המסחר בירידות שערים גם כן כשמדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.6%, מדד ה-S&P 500 יורד ב-0.6% גם כן ומדד הנאסד"ק מאבד 0.3% מערכו. 

חברת התרופות הישראלית טבע נחלשת בשעה זו ויורדת ב-0.7%, לאחר שמוקדם יותר הודיעה כי תחל לשווק תרופה גנרית בשם Celebrex לטיפול בכאבים, לאחר שקיבלה את אישור מנהל התרופות האמריקאי. מניית ענקית הרכב האמריקאית טסלה ממשיכה לצנוח גם היום, ומאבדת בשעה זו 1.5% מערכה.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן