Forbes Israel Logo

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות חדות, הבורסה בפריז זינקה

המסחר בוול סטריט מתנהל בשעה זו בעליות שערים, בהמשך ישיר למגמה החיובית בה ננעל אמש המסחר על רקע פרסום הפרוטוקולים מישביתו האחרונה של הפד. על פי הפרסום, בחירי הפד חשים כי מצבו של המשק האמריקאי טוב, וכי הם אופטימיים באשר להמשך התאוששות המשק במהלך השנה הקרובה. 

בנוסף לאופטימיות אשר שידרו בכירי הבנק הפדרלי המרכזי, גם התחזקות מחירי הנפט סייעה למגמה החיובית. אתמול, כזכור, טיפס מחירו של "הזהב השחור" בכ-1.5%, וגם בשעה זו ממשיך הנפט להתאושש ורושם עליות קלות.

צילום: thinkstockphotos

בשעה זו, כאמור, המסחר בוול סטריט מתנהל בעליות שערים נאות כשמדד הדאו ג'ונס מתחזק ב-1.2%, מדד ה-S&P 500 מתחזק ב-1.2% גם הוא ומדד הנאסד"ק מוסיף 1.1% לערכו.

גם בבורסות אירופה נרשמות בשעה זו עליות שערים, על רקע דיווחים ושמועות כי כבר בקרוב יכריז הבנק הריופאי המרכזי תוכנית הרחבה כמותית בכדי לסייע לכלכלות האיחוד ולעודד את הצמיחה. בשעה זו מתחזקת הבורסה בגרמניה ב-1.8%, בלונדון נרשמות עליות של 1.7%, ומעל כולן בולט מדד הקא"ק 40 בפריז, אשר מוסיף לא פחות מ-2.3% לערכו, זאת חרף פיגוע הטרור הרצחני אשר אירע אמש בפריז והמשך החשש מפיגועים נוספים גם היום. בבורסות אסיה ננעל מוקדם יותר המסחר במגמה חיובית גם כן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.