חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הסדר חוב בין אייל שני לנושים: ישלם 4 מיליון שקל תוך 26 חודשים

סוף לפרשת החובות המתוקשרת של אייל שני: השף ואיש הטלוויזיה ישלם לנושיו במסגרת הסכם הסדר חוב שאושר היום בבית המשפט העליון, את מלוא חובו, 4 מיליון שקלים, בתוך תקופה קצרה של 26 חודשים.

בתום דיון של מספר שעות בית המשפט העליון (הרכב בראשותו של נשיא בית המשפט העליון אשר גרוניס) את הסדר הנושים שהוגש על ידי אייל שני. ההסדר תחילה על סך של 3.8 מיליון שקל ולא זכה לתמיכת הרוב הנדרש של הנושים, אולם במהלך הדיון, שיפר שני את ההסדר והעמיד אותו על סך של כ-4 מיליון שקל. לאור זאת, זכה ההסדר להסכמת כל הנושים.

הכונס הרשמי במשרד המשפטים, אשר יוצג בהליך ע"י עו"ד נטע כצמן- יעקבוביץ', הודיע לבית המשפט כי לנוכח הסכמת כלל הנושים, אין לו אלא לברך על ההסדר, אשר יאפשר פירעון של קרוב ל-100% מחובותיו של שני.

עד היום שילם שני לקופת הנושים 1.6 מיליון שקל. 1.6 מיליון שקל נוספים ישלם שני לקופת הנושים תוך 30 יום מהיום, ואת השאר, 800 אלף שקל, תוך 26 חודשים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

שני | צילום: מרק ישראל סלם

"שילמתי 50 אלף שקלים בחודש בשנים האחרונות", מסר היום שני בתגובה, "כאשר כל רצוני היה לסיים את הפרשה ולשלם את מלוא חובותי. היום ברור כי בכוונתי לשלם את כל חובותי עד לשקל האחרון, וזו היתה כוונתי מלכתחילה. בכוונתי להמשיך לעבוד קשה בשנים הקרובות על מנת להחזיר את מה שאני חייב לחברים שתמכו בי כספית, וסייעו לי להגיע לסיום הפרשה".

לפני כחודש, בתום דיון שהתנהל בבית המשפט העליון, נתנו נשיא בית המשפט אשר גרוניס והשופטים חנן מלצר ואורי שהם לצדדים 45 ימים שבמהלכם, קבעו, יתקיימו אספות של נושיו של שני, במטרה להגיע עמו להסדר ולסיים את פרשת החובות של השף הטלוויזיוני.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן