Forbes Israel Logo

הפוך גדול וחתול פרסי בבקשה: בית הקפה הפרוותי שמשגע את לונדון

אנשים אוהבים קפה ואנשים אוהבים חתולים, שתי עובדות פשוטות אלה הן סוד ההצלחה של בית קפה מיוחד במינו שנפתח לאחרונה בלונדון ודורש הזמנת מקום חודשים לפני על מנת ליהנות משרותיו.

"מרכז החתולים של ליידי דינה", הממוקם בשוליו של רובע המסחר בעיר, רוכב על גלי ההצלחה של הטרנד המגיע מיפן ומאפשר ללקוחות לשבת ולהירגע לאחר יום עבודה מתוח, תוך כדי ליטוף פרווה נעימה של חתול ביד אחת ולגימת משקה חם ביד השנייה.


אין מקום פנוי עד חודש יוני | צילום: רויטרס

"הרעיון הוא שניתן להגיע לארוחת צהריים או תה מינחה ולהיות מוקפים בחתולים. אם תהיו ברי מזל, אחד מהם עשוי להתמקם על רגליכם ולהירדם", אומרת אנה קוגן, בנקאית והבעלים של המקום יחד עם שותפתה האוסטרלית לורן פירס. 11 החתולים הממלאים את המקום נתרמו על ידי בעליהם שנאלצו לעזוב את הארץ או לא יכלו להמשיך ולטפל בהם. בית הקפה מקווה לאמץ עוד בהמשך, אם יינתנו האישורים לכך.

קצת יותר מ-8 דולר לשעתיים של בילוי בחברת חתולים | צילום: רויטרס

הקפה שנפתח בתחילת החודש מומן בחלקו באמצעות קמפיין מימון המונים שהצליח לגייס בתוך פחות מחודשיים סכום של 181 אלף דולר. הלקוחות אוהבי החתולים הציפו את אתר האינטרנט של הקפה שעות בודדות לאחר שנפתח וגרמו לקריסתו. יותר מ-3,000 אנשים שריינו לעצמם מקום וכעת לא ניתן למצוא שולחן פנוי עד חודש יוני.

בית הקפה המעוצב בסגנון וינטאג' גובה 8.3 דולר כניסה מכל לקוח ומאפשר שהייה של שעתיים במקום. לא הרחק ממנו, עומד להיפתח בקרוב המתחרה האולטימטיבי "אושר של כלבי צייד", שיספק חוויה דומה לאוהבי הכלבים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.