חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

הקאמבק של מלך הפופ: איך הופיע מייקל ג'קסון על במה בלאס וגאס?

מייקל ג'קסון, האיש שהביא לעולם את האלבום "מותחן", קם לתחייה על במה בלאס וגאס ביום חמישי בלילה, בצורה של הולוגרמה. "רוח הרפאים" של הזמר התגבשה מענן אבק מוזהב וסיפקה ביצוע מלהיב לשיר "איש במראה".

לאורך כל השיר רקעה ההולוגרמה של ג'קסון על רחבי הבמה כשחבורה של רקדנים סביבה, נעים בקצב אחיד. ג'קסון אפילו כרע על ברך אחת וקם בחזרה לפני שהתאייד בסופו של השיר.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

כאשר הופיע ג'קסון לראשונה על הבמה, אפשר היה להרגיש את האנרגיה של הקהל הנאמן. נדמה היה שהוא כמעט עוצר את נשימתו הקולקטיבית כדי שלא לנפץ את רסיס התקווה כי זו איננה באמת אשליה, אלא מלך הפופ בכבודו ובעצמו.

צילום: רויטרס

זהו אותו סוג של תגובה שההולוגרמה של טופאק קיבלה כאשר קמה לראשונה לתחייה בשנה שעברה. ואכן, טכנולוגיה דומה שימשה עבור שניהם (מבחינה טכנית הם הפכו למעשה לאשליות, לא להולוגרמות). אבל ג'קסון ממש רקד עם קבוצות של רקדנים על הבמה; טופאק רק נקש בכיוונו של הזמר סנופ דוג, שעמד כעשרה מטרים משם.

רבות דובר על החזרה הספקטקולרית של טופאק בתור הולוגרמה, ובכל זאת שום דבר מעבר לשמועות לא התממש. זמן קצר לאחר שג'ף ג'מפול השתלט על ניהול עזבונו של טופאק, הוא הקפיד להמעיט את הסבירות ל"סיבוב הופעות" של הראפר המנוח.

האשליה של ג'קסון, לעומת זאת, היא רק בורג אחד במכונה. הסבב העולמי לזכרו גרף בשנה שעברה 160 מיליון דולר רק בצפון אמריקה. על פי מקורות המקורבים לנושא, כל ההופעות במסגרת הסיבוב עד סוף החודש נמכרו במחיר ממוצע של כ-125 דולר לכרטיס. מלך הפופ גרף ב-2012 145 מיליון דולר, וכעת עם מופעי ההולוגרמה צריך המספר הזה להישאר באותה סטטוספרה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן