Forbes Israel Logo

הראלי בוול סטריט המשיך: מדד דאו ג'ונס בשיא כל הזמנים

הראלי בוול סטריט נמשך: המסחר בארה"ב ננעל בעליות שערים על רקע נתוני מאקרו חיוביים שפורסמו בסין הבוקר. עונת הדוחות הרבעוניים החלה אמש עם פרסום תוצאותיה של חברת אלקואה שהכתה את תחזיות האנליסטים. 

המדדים המובילים בוול סטריט ננעלו בעליות שערים: דאו ג'ונס עלה ב-0.4%, מדד ה-S&P 500 טיפס ב-0.3%, מדד הנאסד"ק מתחזק ב-0.5%.

על פי נתוני לשכת הסטטיסטיקה בסין נראה כי האינפלציה בכלכלה השניה בגודלה בעולם התמתנה מעט בחודש שעבר. מדד המחירים לצרכן בחודש מרץ ירד ל-2.1%, זאת לעומת 3.2% בחודש פברואר. מדובר בנתון מעודד במיוחד לאחר שבחודש פברואר הגיע האינפלציה לשיא של 10 חודשים. 

צילום: רויטרס

מחר יפרסם הבנק הפדרלי את פרוטוקולי דיוני ועדת השוק הפתוח של הבנק. המשקיעים ממתינים לראות האם הפרוטוקולים יתנו מידע לגבי מדיניות התמריצים בה החל הבנק בחודש ספטמבר 2012. 

עונת הדוחות החלה אמש עם פרסום תוצאותיה של ענקית האלומיניום האמריקאית אלקואה לרבעון הראשון של 2013. על פי דוחות החברה, היא סיימה את הרבעון עםרווח נקי של 149 מיליון דולר, או 13 סנט למניה, לעומת רווח נקי של 94 מיליון דולר, (9 סנט למניה), בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. בניכוי סעיפים חד פעמיים רשמה החברה רווח של 11 סנט למניה – 3 סנט מעל לתחזיות האנליסטים.

בסעיף ההכנסות רשמה החברה הכנסה של 5.88 מיליארד דולר ברבעון הראשון של 2013 וזאת לעומת הרבעון הראשון של שנת 2012 בו דיווחה אלקואה על רווח מתואם של 10 סנט למניה והכנסות של 6.01 מיליארד דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.