Forbes Israel Logo

הראלי נמשך: הדאו ג'ונס רשם שיא חדש בפעם החמישית ברציפות

היום המסחר הראשון לשבוע זה בוול סטריט ננעל במגמה חיובית, על רקע נתוני מאקרו מדאיגים מסין והורדת דירוגה של איטליה על ידי סוכנות פיץ'. מדד הדאו ג'ונס רשם היום שיא חדש זה היום החמישי ברציפות וה-S&P רחוק ב0.6% משבירת השיא שלו. 

הדאו ג'ונס רשם היום עלייה של 0.4% והגיע ל-14,447.29 נקודות. מדד ה-S&P 500 קרוב גם הוא לשבירת שיא והיום התחזק ב-0.3% והנאסד"ק הוסיף היום 0.2% לערכו. 

על פי נתונים רשמיים שהגיעו בסוף השבוע מסין נראה כי האינפלציה במדינה הגיע בחודש פברואר לשיא של 10 חודשים. בנוסף פורסם כי תוצאות הסקטור התעשייתי ונתוני ההוצאה הפרטית בסין היו נמוכות מציפיות האנליסטים. 

צילום: רויטרס

באירופה, חוסר היציבות הפוליטי באיטליה הביא את סוכנות הדירוג פיץ' להודיע על הורדת הדירוג של המדינה. תוצאות הבחירות שתקיימו במדינה לפני כשבועיים הביאו את המערכת הפוליטית למבוי סתום, זאת בשעה שמנהיגי העולם ממתינים לראות האם תמשיך איטליה את מדיניות הצנע והקיצוצים שהנהיג ראש הממשלה הקודם מריו מונטי. מנהיגי גוש היורו, ביניהם קאנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הביעו דאגה מהמצב באיטליה וקראו לממשלה החדשה להמשיך את הרפורמות הכלכליות. 

מניית פייסבוק המשיכה לרכז עניין לאחר שבשבוע שעבר השיקה החברה את הניוז פיד החדש שלה. באירוע ההשקה אמר מנכ"ל החברה מארק צוקרברג כי מטרת השינוי היא להעניק למשתמש חוויה מותאמת אישית. היום רשמה המנייה עלייה של 0.6%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.