Forbes Israel Logo

השבוע השחור של עידן עופר: הפסיד 1.9 מיליארד שקל בבורסה

הכותרות ממשיכות לרדוף את עידן עופר. לפני שבוע בדיוק הודיע בעל השליטה בחברה לישראל כי הוא פורש מדירקטוריון החברה, והשבוע ספג מהלומה פיננסית כשירידה של 22.6% בערך המניות של החברה הסבה לו הפסד של 1.9 מיליארד שקל בעקבות התפרקות תאגיד האשלג הרוסי אורלקלי, אשר זעזעה את שוק האשלג בעולם וסידרה לו את המקום האחרון במדד הטייקונים השבועי של פורבס.

את המקום השני המפוקפק בדירוג הלוזרים השבועי תופס בעל השליטה בחברה לישראל, לב לבייב, שהפסיד השבוע 47 מיליון שקל מהונו. את חמישיית המפסידים משלימים אייל ולדמן (מלאנוקס) שאיבד השבוע 9.4 מיליון שקל, בעל השליטה באלרוב, אלפרד אקירוב, שסיים את השבוע עם 4.1 מיליון שקל פחות מאטשר בתחילתו ומוטי זיסר, שרשם השבוע הפסד של 845 אלף שקל.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

עידן עופר | צילום: רויטרס

מהצד השני, יכול שאול אלוביץ' (בזק) לשרום לעצמו שבוע מוצלח עם 343 מיליון שקל יותר מאשר החל אותו. האיש העשיר בישראל, דוד עזריאלי, נמצא לא רחוק מאחוריו (באופן יחסי, כמובן) עם רווח שבועי של 335 מיליון שקלים.

שבוע מוצלח היה גם ליצחק תשובה, בעל השליטה בקבוצת דלק, עם תוספת של 161 מיליון שקל לכספו, עפרה שטראוס, שהרוויחה השבוע 147 מיליון שקל וליאורה עופר (מליסרון), שתוכל להציג בפני בן דודה עידן עופר רווח שבועי 105 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.