Forbes Israel Logo

השוק מחכה להזרמת הגז: תשובה הרוויח היום 155 מיליון שקל

אחרי תקופה ארוכה של המתנה, ושנה לאחר שהשיבושים בהזרמת הגז ממצרים הקפיצו את מחירי החשמל, צפויה בסוף השבוע הקרוב תחילת הזרמת הגז הטבעי לישראל ממאגר תמר, הנמצא בבעלותו של יצחק תשובה. היום ביקר תשובה במרכז הבקרה של אסדת ההפקה יחד עם שר האנרגיה והמים סילבן שלום. כשיחזור הביתה, יגלה תשובה שהציפייה בשוק ההון להזרמה הקפיצה את הונו האישי ב-155 מיליון שקל ביום אחד.

על פי מדד הטייקונים של פורבס, אשר בוחן את הונם של אנשי העסקים המובילים במשק, עומד תשובה בראש טבלת המרוויחים היומית, לאחר שמניית קבוצת דלק, שתשובה הוא בעל השליטה בה, קפצה היום ב-2% למרות מגמה שלילית בבורסה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


שלום ותשובה בביקור היום | צילום: משה בנימין

במקום השני בטבלה היומית נמצא דוד עזריאלי, אשר עלייה של 1.6% במניית הקבוצה שבבעלותו הקפיצה את הונו ב-137 מיליון שקל. שלישי בדירוג נמצא שאול אלוביץ', אשר הרוויח היום 45 מיליון שקל, בשל עלייה של 1.1% במניית בזק.

מנגד, בצד המפסידים, נמצא עידן עופר בראש רשימת הלוזרים היומית. עופר הפסיד היום 98 מיליון שקל, לאחר שמניית החברה לישראל איבדה 0.9%.

שנייה ברשימת המפסידים נמצאת עפרה שטראוס, אשר דורגה רביעית בדירוג פורבס של הנשים החזקות ביותר בישראל שפורסם השבוע. יו"ר קבוצת שטראוס הפסידה היום 24 מיליון שקל, לאחר ירידה של 0.7% במחיר מניית החברה. עוד במפסידים: אליעזר פישמן, לב לבייב וצדיק בינו, אשר הפסידו בממוצע 10 מיליון שקל כל אחד במסחר היום. נוחי דנקנר, שמניית אי.די.בי שבבעלותו ירדה ב-2.9%, הפסיד 4 מיליון שקל מהונו.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

למדד הטייקונים היומי המלא

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.