Forbes Israel Logo
Pioneer Centre Seconds MEGA Cool. צילום: H. Moser & Cie
Pioneer Centre Seconds MEGA Cool. צילום: H. Moser & Cie

השעון החדש של H. Moser & Cie: כשמסורת הופכת לסופר-טרנדית

יצרנית השעונים השוויצרית משיקה את Pioneer Centre Seconds MEGA Cool - שעון מודרני בגווני טורקיז, אך כזה שעדיין עומד בדרישות הקפדניות של הענף המסורתי

כאשר האבטיפוס של שעון ה-Pioneer החדש הוצג בסדנה של מותג השעונים השוויצרי H. Moser & Cie, ניתן היה לשמוע דבר אחד – באופן גורף, כמובן, בסגנון שוויצרי – וזה היה: "מגה קול"! הביטוי הגרמני השוויצרי הזה לא זקוק לתרגום לאנגלית, זה פשוט אומר: הכי מגניב! וכך, שעון Pioneer Centre Seconds MEGA Cool "הוטבל". בעל ברית מושלם לכל סיטואציה ולכל נסיבות, הפיוניר כולל צד גמיש ומהנה שמאפשר להתאים אותו כרצונכם עם צמיד פלדה או רצועת עור, גומי או אפילו טקסטיל. עם מארז פלדה עמיד במים עד 12 ATM, הוא כולל את לוח הלגונה הכחולה, בגווני טורקיז שמזכירים המים באיים קסומים. הוא מבטיח יכולת קריאות גבוהה ונוחות מירבית, הודות לאלמנטים של ®Super-LumiNova שמעטרים את האוגן והמחוגים שלו.

תמצית השעונים האלגנטית והמודרנית, יצרנית השעונים שיסודה בשהפנהאוזן, מייצרת שעונים קלאסיים אך אף פעם לא משעממים, אלגנטיים עם רמז לחושניות, מעודנים עם מעט יראת כבוד. H. Moser & Cie פותחת עולם של שעונים עצמאיים למי שמחפש שעון העוקב אחר הכללים של תעשיית השעונים הוותיקה והיוקרתית – מסורתי מבלי להיות ראוי מדי, עם עולמות אסתטיים נצחיים, רחוק מסוג השעון שסבא שלכם ילבש.

Pioneer Centre Seconds MEGA Cool. צילום: H. Moser & Cie
Pioneer Centre Seconds MEGA Cool. צילום: H. Moser & Cie

ומה לגבי הנתונים הטכניים? מנגנון מכני HMC200 מעניק לפיוניר רזרבת כוח של 3 ימים לפחות, קוטרו 42.8 מ"מ. הוא כולל מנגנון עצירת שניות ברגע שכתר השעון נשלף לצורך כיוון השעה, זכוכית ספיר קריסטל ואפשרות לבחירה מבין 4 סוגי צמיד: פלדה, עור קרוקודיל, גומי או בד. כולם מעוטרים בהטבעה של לוגו המותג.

עיקבו אחריי גם באינסטגרם

צילומים: H.Moser & Cie, Moser Schaffhausen AG

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן