חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

התפקיד החדש של קפלינסקי – יו"ר ועדת התובלה של התעשיינים

כחצי שנה לאחר שעזב את בטר פלייס מצטרף משה קפלינסקי להתאחדות התעשיינים. בהודעה שפרסמה ההתאחדות הבוקר נאמר כי קפלינסקי מונה ליו"ר ועדת התובלה של ההתאחדות. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי לקידום האינטרסים של הסקטור התעשייתי בתחום התובלה האווירית, הימית והיבשתית. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

קפלינסקי מחליף בתפקיד את התעשיין צבי פלדה, אחרי פעילות ארוכת שנים בתפקיד. פלדה, בן ה- 76, אשר פורש מהתפקיד, הנו מהתעשיינים הוותיקים והמעוטרים בישראל, אשר קיבל השנה את אות יקיר התעשייה. בנוסף, בשנת 1981 זכה בפרס התעשייה בשל יוזמתו ועבודתו להקמת מרכזי ייצור בבתי הסוהר במדינת ישראל. כמו כן, פלדה הוא חתן פרס היצוא לשנת 1974, כיצואן מצטיין שהצליח לצמוח בהיקפי היצוא.

משה קפלינסקי | צילום: אהוד כהנים

קפלינסקי מסר בעקבות המינוי לתפקיד: "תובלה מוצלחת, באוויר, בים וביבשה, הנה המפתח להצלחתה של התעשייה בישראל. תפקיד זה נושא עימו אתגרים רבים, בפרט בתחום התובלה ימית בשל עיצומים חוזרים ונשנים בנמלים. אנו בהתאחדות מחויבים לפעול לשינוי מציאות זו ומציאת פתרונות, אשר יצרו תובלה טובה ויעילה יותר למען התעשייה".

בנובמבר 2012 פרש קפלינסקי מתפקידו כמנכ"ל בטר פלייס ישראל לאחר שהחברה נקלעה למצוקת מזומנים קשה ונאלצה לפטר 40% מכוח האדם שלה בארץ. ברבעון האחרון של השנה קיבלה החברה השקעה ישירה של 100 מיליון דולר מקרן פרטית. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן