Forbes Israel Logo

ה-FBI פנה לציבור: עזרו באיתור שני החשודים בפיגוע בבוסטון

חוקרי ה-FBI שחררו במהלך הלילה (בין חמישי לשישי) תמונות ו-וידאו של שני החשודים בביצוע הפיגוע במרתון בוסטון ביום שלישי, וביקשו מהציבור לסייע בזיהוי השניים שנראים נושאים תיקי גב וחובשים כובעי בייסבול כשהם מסתובבים בין האנשים בקהל דקות לפני הפיצוץ.

סרטון באורך 30 שניות מראה את שני האנשים, הידועים רק כחשוד מספר אחד וחשוד מספר 2, הולכים סמוך זה לזה דרך הקהל כשאחד חובש כובע מצחייה לבן והשני חובש כובע מצחייה שחור ומרכיב משקפי שמש.

"חשוד מספר 2 הניח תרמיל גב במקום בו התרחש הפיצוץ השני", אמר ריצ'רד דלורייה, סוכן ה-FBI שהופקד על החקירה, אולם התמונה הזו לא שוחררה לציבור. ה-FBI קיבל כמות גבוהה של שיחות טלפון והודעות באינטרנט אחרי שחרור התמונות, ובסוכנות המיוחדת ידווחו בהמשך על התפתחויות נוספות בחקירה.

תמונות החשודים | צילום: רויטרס

"אי שם, מישהו מכיר את האנשים האלה כחברים, שכנים, קולגות או קרובי משפחה של החשודים. על אף שזה אולי קשה, המדינה סומכת על אותם אנשים עם המידע שיבואו ימסרו אותו", אמר לורייה, שהזהיר כי החשודים נחשבים לחמושים ומסוכנים.

התמונות שוחררו שעות ספורות לאחר ביקורו של נשיא ארה"ב ברק אובמה בבוסטון, שם לקח חלק בתפילה ציבורית יחד עם אשתו. "כל אחד מאיתנו נפגע מההתקפה הזאת על העיר האהובה שלכם. וכולנו עומדים לצדכם, כי זאת גם העיר האהובה שלנו", אמר אובמה. "בזמן הזה בשנה הבאה, העולם יחזור לעיר הנהדרת הזאת כדי לרוץ פעם נוספת ולעודד חזק יותר. אני מוכן להתערב על כך. אין לי שום ספק שאתם תחזרו לרוץ, כי כאלה הם אנשי בוסטון"

השרה לביטחון הפנים, ג'נט נפוליטנו, הודיעה אתמול לקונגרס האמריקאי כי שני בני אדם יזומנו לחקירה בבולשת, אך הדגישה כי הם אינם חשודים. "אני לא יכולה לתאר אותם במונח חשודים. אבל אנו זקוקים לעזרת הציבור באיתור אותם אנשים", אמרה.

לידיעה באתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.