Forbes Israel Logo

וול סטריט: ה-S&P 500 בשיא כל הזמנים; מקדונלד'ס נסוגה ב-2.7%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב בעליות קלות על רקע המשך עונת פרסום הדוחות הכספיים לרבעון השני של 2013 בארה"ב. מניית מקדונלדס עמדה במרכז ההתעניינות לאחר שפרסמה דוחות מאכזבים.

מדד הדאו ג'ונס נסחר סביב רמות הפתיחה, מדד ה-S&P 500 הוסיף 0.2% לערכו והגיע לשיא של כל הזמנים, ומדד הנאסד"ק נסחר בעלייה של 0.4%.

באירופה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת לונדון נחלשה ב-0.2%, בורסת פרנקפורט נסחרה ללא שינוי ובורסת פאריס רשמה עלייה של 0.4%. באסיה ננעל היום המסחר בעליות: בורסת טוקיו התחזקה ב-0.5%, שנחאי הוסיפה 0.6% לערכה ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 0.3%.

צילום: רויטרס

נתוני מכירות הבתים מיד שנייה בארה"ב נפלו בחודש יוני ב-1.2% לקצב שנתי של 5.08 מיליון בתים, לאחר חודשיים של עליות. המחירים, לעומת זאת, האמירו לשיא של 5 שנים. בחודש מאי עמד הקצב השנתי על 5.14 מיליון בתים ובאפריל על 5.18 מיליון בתים. צפי המכירות לחודש יוני עמד על קצב של 5.25 מיליון בתים.

מקדונלד'ס פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2013, אשר עמדו על מתחת לציפיות האנליסטים. הרווח הנקי של החברה עמד על 1.38 דולר למניה, לעומת צפי האנליסטים לרווח של 1.4 דולר למניה ולעומת 1.32 דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההכנסות עמדו על 7.08 מיליארד דולר, אל מול הכנסות של 7.1 מיליארד דולר על פי תחזיות האנליסטים והכנסות של 6.9 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. מניית החברה נחלשה היום ב-2.7%.

מניית אפל אשר צפויה לפרסם השבוע את דוחותיה התחזקה ב-0.3% על אף הנסיון שנעשה השבוע לפרוץ למאגר הנתונים של אתר המפתחים של החברה, במטרה להשיג פרטים אישיים ורגישים אודות המפתחים, כגון סיסמאות, כרטיסי אשראי וכדומה. זאת בעקבות הדיווחים כי החברה בוחנת אפשרות לספק מסכים גדולים יותר במכשירי האייפד והאייפון העתידיים שלה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן