Forbes Israel Logo

וול סטריט מדשדשת לקראת בשורות המחר: נסגרה במגמה מעורבת

המסחר בוול סטריט נסגר במגמה מעורבת לאחר סגירה חיובית אתמול, שבאה בתום רצף של ירידות בשבוע הקודם. ברקע, כמובן, הציפייה לחדשות בנושא צמצום ההרחבה ונתוני מאקרו נוספים שמתפרסמים.

מדד הדאו ג'ונס נסגר כמעט על רמת הפתיחה, בנטיה למעלה, מדד ה-S&P 500 ירד ב-0.3% ומדד הנאסד"ק ירד ב-0.3% גם הוא. נראה כי אחרי שנה של עליות מטורפות, כולל שבירת השיא של מדד ה-S&P 500 מוקדם יותר השנה, הרבה עיניים נשואות להודעת הבנק הרכזי מחר. נדמה כי אי הודאות צפוי להימשך גם מחר, לפחות עד למועד פרסום ההודעה.

היום פורסם מדד המחירים לצרכן האמריקני, שנותר ללא שינוי, בהתאם לציפיות, ולאחר שבחודש שעבר רשם ירידה של 0.1%.

צילום: רויטרס

היום נפתחה פגישת המדיניות האחרונה של הפד תחת הנהגתו של הנגיד היוצא בן ברננקי. המשקיעים מצפים בכיליון עיניים להצהרת הסיום מחר, בה עשוי הבנק להודיע על תחילת צמצום תוכנית ההרחבה הכמותית, אולי אפילו כבר החודש.

במחלקת המחקר שלך FXCM ישראל אומרים הבוקר: "על רקע השיפור הטוב מן המצופה בחודשים האחרונים בשוק התעסוקה בארצות הברית, נראה כי בשלו התנאים למדיניות של צמצום, אך עדיין לא ברור כיצד ינהל אותה הפד ועל פי אילו קווים מנחים. הצמצום כרגע אינו מאיים כל כך על השווקים כפי שהיה בעבר, וזאת משום שהאמון בכלכלה האמריקנית התחזק, ועל כן צמצום אינו פירושו בהכרח ירידות שערים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.