חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בירידות: הדאו ג'ונס איבד 0.8% מערכו

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום בירידות שערים על רקע התאוששות בורסות אירופה ויפן. השווקים ביבשת הישנה מתנהלים היום בעליות שערים בהובלת בורסת איסטנבול שעולה ב-5% על רקע המשך המהומות במדינה. בנוסף נתוני הגירעון המסחרי בארה"ב מעידים על גידול נמוך מהמצופה.

מדד הדאו ג'ונס איבד היום 0.8%, ה-S&P 500 נחלש ב-0.6% והנאסד"ק רשם ירידה של 0.6%.

היום פורסם כי הגירעון המסחרי של ארה"ב עלה בחודש אפריל ב-8.5% ל-40.3 מיליארד דולר. מדובר בנתון נמוך מציפיות האנליסטים שחזו כי הגירעון יעמוד על 41 מיליארד דולר. על פי הנתונים, הייבוא לארה"ב עלה בשיעור גדול יותר מהיצוא, מה שעשוי להצביע על המשך ההאטה במשק. 

באירופה ננעל היום המסחר בעליות שערים. על רקע המהומות הנמשכות בטורקיה. על פי דיווח בטלויזיה הטורקית, צעיר בן 22 מת היום בבית החולים באנקרה לאחר שנורה במהלך ההפגנות האנטי ממשלתיות בדרום המדינה. 

צילום: רויטרס

באסיה ננעל המסחר במגמה מעורבת. טוקיו שצנחה אתמול ב-3.7% תיקנה וזינקה היום ב-2%. הבורסה בשנחאי רשמה ירידה של 1.2%. הבורסה בסיאול נסחרה סביב רמות הפתיחה, כשגם הבורסה בהונג קונג נסחרה ביציבות.

המשקיעים מגיבים גם היום על דבריו של נגיד הבנק הפדרלי של אטלנטה, דניס לוקהארט, מבכירי הבנק הפדרלי המרכזי של ארה"ב. לוקהארט אמר אתמול בראיון כי נסיגה מתכנית רכישת האג"ח "עדיין מוקדמת", אולם סייג כי בבנק "מתקרבים כבר לעת שבה הדבר יכול יהיה להילקח בחשבון". גם נתוני הייצור החלשים שפורסמו אתמול בארה"ב הגבירו את ההערכות כי הבנק לא יסוג מתכנית ההרחבה הכמותית עליה הכריז לפני יותר מחצי שנה. 

חברת מלאנוקס המשיכה לרכז עניין על רקע כוונת החברה למחוק את מניותיה מן המסחר בבורסה בתל אביב. מניית החברה נחלשה ב-0.4% בוול סטריט.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן