Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בירידות: מדד הפחד זינק ב-19%, בנק אוף אמריקה צנח

אחרי ימים של חוסר יציבות, ננעלו הלילה בורסות וול סטריט בירידות חדות, ונסוגו מיום העליות השני בטיבו של השנה, אחרי שורה של דוחות מאכזבים שפרסמו החברות.

מדד דאו ג'ונס ירד ב-0.9%, S&P 500 נפל ב-1.4% ומדד הנאסד"ק השיל 1.8%. מניית בנק אוף אמריקה צונח ב-5.5%, אחרי שהבנק דיווח על רווח נמוך מהצפוי ונפילה בהכנסות ברבעון הראשון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מוקדם יותר פרסם הבנק המרכזי את ספר הבז', הבוחן את ההתפתחות הכלכלית ב-12 מחוזות בתקופה שבין אמצע פברואר לתחילת אפריל. הדוח הצביע על כך שהכלכלה המשיכה לצמוח בקצב מתון בתקופה זו.

גם מניות הטכנולוגיה יורדות לאחר דוחות אינטל, אשר חתכה את התחזיות ל-2013, ודיווחה כי ההכנסות ברבעון נפלו ב-8%. "השווקים יירדו היום משום שדוחותיהן של כמה חברות איכזבו, אך עונת הדוחות הכללית היא בסדר יחסית", אמר לרויטרס דיוויד קלי, האסטרטג הגלובלי הראשי בג'י.פי מורגן בניו יורק.


צילום: רויטרס

אתמול זינקו בורסות וול סטריט על רקע ההתייצבות של מחירי הזהב. קלי ציין כי הנפילה במחירי הסחורות עשויה להיות תוצאה של נורמליזציה במחירים שברחו ממסלולם יותר מאשר סיבה לדאגה. "חשוב לשים לב לתהליך ההתייצבות. הנפילה שהייתה בשוק הזהב מראה שהשוק מתחיל לחזור לשפיות".

לפי חברת המחקר תומסון רויטרס, מתוך 42 חברות במדד S&P 500 שכבר פרסמו את תוצאותיהן עד כה לרבעון הראשון של 2013, 66.7% עקפו את תחזיות האנליסטים. בארבעת הרבעים האחרונים, עקפו 67% מהחברות את התחזיות, אל מול שיעור ממוצע של 63 מאז 1994.

היום צפויות לדווח על תוצאותיהן אי-ביי, אמריקן אקספרס וחברת סאנדיסק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.