חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בירידות: מניית זינגה הוסיפה 6.5% לערכה

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום ביציבות לאחר יום תנודתי במיוחד, זאת על רקע נתוני מאקרו חיוביים המעידים על התאוששות הסקטור התעשייתי בארה"ב. נתוני משרד המסחר האמריקאי שפורסמו היום מראים על עלייה של מעל הצפי בהזמנות ממפעלים. 

מדד הדאו ג'ונס נחלש ב-0.3%, ה-S&P 500 והנאסד"ק ננעלו ביציבות.

על פי נתוני משרד המסחר האמריקאי, ההזמנות ממפעלים בארה"ב עלו במאי ב-ב-2.1%, מעל לציפיות האנליסטים שחזו עליה של 2% וכן בהשוואה לעלייה של 1.3% בחודש אפריל. גם ההזמנות למוצרים ברי קיימא עלו ב-3.7%, ולמוצרים אחרים ב-0.7%. 

בבורסות אירופה התנהל היום המסחר במגמה שלילית. באיחוד האירופי גובר החשש לגורל כלכלת יוון לאחר שהמדינה קיבלה היום אולטימטום מהטרויקה על כך שעליה להראות תוך שלושה ימים הוכחה למסוגלותה לעמוד בתנאי החילוץ, אחרת תאבד את כספי הסיוע הבינלאומי. 

צילום: רויטרס

הבורסה בלונדוןננעלה ביציבות, הבורסה בפרנקפורט איבדה 0.9% מערכה ואילו הבורסה הפריזאית נחלשה ב-0.7%.

מניית זינגה מרכזת עניין על רקע פיטוריו אמש של מנכ"ל החברה לשעבר מארק פינקוס. אתמול הודיעה החברה המייצרת משחקים למדיה החברתית כי פינקוס, שכיהן כמנכ"ל מאז הקמתה, יעזוב את תפקידו ויוחלף על ידי דון מטריק, בכיר לשעבר במיקרוסופט, אשר הוביל את חטיבת האקסבוקס בחברה.

פינקוס בן ה-47, אשר מחזיק ב-61% מזכות ההצבעה בחברה שהוקמה ב-2007, יישאר יו"ר החברה אחרי שעזר בעצמו להביא את מטריק ממיקרוסופט. מניית זינגה התחזקה ב-6.5%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן