Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה במגמה שלילית; מניית IBM צנחה

המסחר בוול סטריט ננעל בירידות שערים לאחר בהמשך למגמה בימים האחרונים ועל רקע ירידות בבורסות ברחבי העולם. המסחר ננעל על רקע שורה של דוחות שיפרסמו היום ענקיות הטכנולוגיה. מדד הדאו ג'ונס נחלש היום ב-1%, מדד ה-S&P נחלש ב-0.4% ומדד הנאסד"ק ירד 0.2%.


צילום: thinkstock

אפל תדווח על תוצאות הרבעון השלישי לאחר הנעילה, כאשר הצפי הוא לתוצאות טובות מצד אפל עם רווח של 1.81 דולר למניה. היום נחלשה מניית החברה וירדה ב-1%, אך תוצאות טובות צפויות להזניק אותה ואת מדד ה-S&P כולו.
  
ורייזון פרסמה דוחות פושרים כאשר הרווח הנקי עקף את הצפי והסתכם ב-1.04 דולר למניה. לעומת זאת, בשורת ההכנסות החברה אכזבה ובשעה זו יורדת המניה ב-2.4%.

במחלקת המחקר של FXCM ישראל כתבו הבוקר כי "אם לא נראה איזו הרעה מפתיעה בנתוני המקרו של ארצות הברית, הדולר צפוי להמשיך להתחזק בעולם. אמש, ראש הפד של סנט לואיס הצהיר כי יש סיכוי של יותר מ-50% כי הבנק יעלה את הריבית כבר בספטמבר, וזו היתה אחת ההצהרות הכי מפורשות ששמענו מצד בכיר בפד לגבי תזמון של העלאת ריבית, בשנה שיושבת הראש ילן הסתפקה בהערכה כי הריבית תועלה "עוד השנה". כאשר המצב ביוון כבר ירד מהכותרות והסנטימנט בשווקים חיובי, המשקיעים עוסקים בעיקר בצפי להתרחבות פער התשואה בין הדולר לבין יתר המייג'ורס".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.