חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בעליות; הדאו וה-S&P 500 בשיא של כל הזמנים

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב במגמה חיובית על רקע מה שמסתמן כפיתרון בסוגיית קפריסין. נציגי הטרויקה ממשיכים כל העת במגעים עם ראשי הממשל בקפריסין בנושא חבילת החילוץ לאי. היום פורסם כי ההגבלות שהוטלו על פעולות בנקאיות באי רוככו מעט, מה שלא מנע משר האוצר המקומי להתפטר מתפקידו. 

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.6%, והגיע לשיא של כל הזמנים עם 14,662 נקודות. מדד הנאסד"ק הוסיף 0.5% לערכו, ומדד ה-S&P 500 רשם עלייה של 0.5% והגיע גם הוא לשיא של כל הזמנים עם 1,570 נקודות. בגיזרת המניות העולות ניתן היה למנות בין היתר את מלאנוקס הישראלית שהתחזקה ב-3.8%. 

באירופה ננעל היום המסחר בעליות חדות: בורסת לונדון התחזקה ב-1.2%, בורסת פרנקפורט הוסיפה 1.9% לערכה ובורסת פאריס רשמה עלייה של 2%. זאת כשרקע פרסום שיעור האבטלה ביבשת בחודש פברואר אשר תאם את ציפיות האנליסטים ועמד על 12%, כמו בינואר – שיא של כל הזמנים. באסיה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת שנחאי נחלשה ב-0.3%, בורסת טוקיו איבדה 1.1% מערכה ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 0.3%.

צילום: רויטרס

שר החוץ של קפריסין, מיכאל סאריס, התפטר היום מתפקידו לאחר סיום השיחות בין נציגי הטרויקה לראשי הממשל הקפריסאי בנוגע לחבילת החילוץ שישלח האיחוד האירופי לאי. השר הסביר את התפטרותו בהחלטה להקים ועדה לבדיקת לקריסת המערכת הבנקאית במדינה. התפטרותו התקבלה על ידי הממשלה. "אני מאמין שעל מנת להקל על העבודה (של החוקרים) הדבר הנכון יהיה להגיש את התפטרותי לנשיא הרפובליקה, וכך עשיתי", אמר סאריס.

בארה"ב פורסמו היום נתוני ההזמנות ממפעלים בחודש פברואר, אשר טיפסו בכ-3%. זאת לעומת צפי האנליסטים אשר עמד על עלייה של כ-2.5%. בחודש ינואר ירדו ההזמנות מהמפעלים ב-3.7%. מניית פייסבוק נחלשה ב-0.4% על רקע חרושת השמועות לגבי מסיבת העיתונאים שזימנה החברה ליום חמישי הקרוב.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן