Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בעליות, הנאסד"ק התחזק ב-1.2%, גוגל הוסיפה 4.4% לערכה

יומו האחרון של שבוע המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום בעליות על רקע המצוד אחר החשודים בפיגוע בבוסטון והמשך עונת הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של 2013.

מדד הדאו ג'ונס רשם עלייה של 0.1%, מדד הנאסד"ק התחזק ב-1.25% ובסיכום שבועי נחלש ב-2.7%, ומדד ה-S&P 500 הוסיף 0.8% לערכו ואיבד בסיכום שבועי 2.1%. 

באירופה ננעל היום המסחר במגמה מעורבת: בורסת לונדון התחזקה ב-0.7%, בורסת פרנקפורט איבדה 0.2% מערכה, ובורסת פאריס רשמה עלייה של 1.5%. באסיה ננעל היום המסחר בעליות: בורסת שנחאי הוסיפה 2.1% לערכה, בורסת טוקיו התחזקה ב-0.7% ובורסת הונג קונג רשמה עלייה של 2.3%.

צילום: רויטרס

המשקיעים נשאו היום עיניהם לעבר הדרמה בבוסטון: אחד משני החשודים בביצוע הפיגוע במרתון בעיר, בו נהרגו שלושה אנשים ונפצעו למעלה מ-180, נהרג, והחשוד הנוסף נמלט במהלך מרדף וקרב יריות שהתרחש היום (ו') בעיר. זאת לאחר שאחרי ששוטר נורה למוות בקמפוס המכון הטכנולוגי (MIT), כך מדווחים כלי התקשורת בארה"ב.

גוגל דיווחה הלילה לאחר תום המסחר בוול סטריט על תוצאותיה לרבעון הראשון של 2013 והכתה את התחזיות עם רווח מתואם של 11.58 דולר למניה לעומת צפי של 10.69 דולר למניה. הרווח הנקי של גוגל הסתכם ב-3.35 מיליארד דולר, או 9.94 דולר למניה בהשוואה לרווח של 2.89 מיליארד דולר או 8.75 דולר למניה בתקופה המקבילה אשתקד. מניית החברה התחזקה היום ב-4.4%.

גם מיקרוסופט, חברת התוכנה הגדולה בעולם, פרסמה את תוצאותיה לרבעון הראשון ודיווחה על רווח רבעוני גבוה מתחזיות האנליסטים. עם זאת החברה דיווחה על הכנסות נמוכות במעט מהצפוי, על רקע הנפילה בביקוש למחשבים אישיים בשל המעבר המוגבר של צרכנים למחשבי טאבלט וסמארטפונים. מניית החברה התחזקה היום ב-3.5%.

לאחר 3 חודשים בהם בהן קורקע בשל תקלות בטיחות, חוזר ככל הנראה הדרימליינר של בואינג לטוס: רשות התעופה הפדרלית של ארה"ב אישרה היום לחברה לבצע כמה שינויים במפרט הטכני של המטוס, שיאפשר לו להמריא שוב לאחר הקפאתו של מטוס העתיד של בואינג לפני כשלושה חודשים. הייתה זו הפעם הראשונה מזה 34 שנה שבה ה-FAA מוציאה דגם שלם של מטוסים משירות. מניית החברה עלתה היום ב-2.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.