Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בעליות: נתוני התעסוקה לא פורסמו עקב ההשבתה

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הערב בעליות שערים על רקע הישארותן של סוגיות השבתת הממשל האמריקאי והעלאת תקרת החוב על הפרק. פרסום נתוני התעסוקה לחודש ספטמבר, אשר אמור היה לקרות היום, נדחה בשל ההשבתה בממשל הפדרלי.

מדד הדאו ג'ונס הוסיף 0.5% לערכו, מדד הנאסד"ק נסחר בעלייה של 0.9% ומדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.7%.

באסיה ננעל היום המסחר בירידות: בורסת טוקיו נחלשה ב-0.9%, בורסת דרום קוריאה איבדה 0.5% מערכה, ובורסת הונג קונג רשמה ירידה של 0.3%. בורסת שנחאי היתה סגורה לרגל חופשה. בורסות אירופה ננעלו לעומת זאת במגמה חיובית, כאשר בורסת לונדון מתחזקת ב-0.1%, בורסת פרנקפורט מוסיפה 0.3% לערכה ובורסת פאריס מוסיפה 0.9% לערכה. 


צילום: רויטרס

נתוני התעסוקה לחודש ספטמבר בארה"ב, אשר אמורים היו להתפרסם היום, לא פורסמו בסופו של דבר בשל ההשבתה בשירותים הפדרליים בארה"ב. הצדדים החלוקים, הדמוקרטים והרפובליקנים, מקווים לסיים את המחלוקת עד 17 באוקטובר אז תגיע ארה"ב לתיקרת החוב שלה ועלולה, אם לא ימצא פתרון, להפוך לחדלת פירעון.

מניית אפל, שנסחרה במשך רוב הערב בירידות, איבדה בסופו של דבר בתום יום המסחר רק 0.1% מערכה, לאחר שהבוקר דווח כי החברה רוכשת את Cue של דניאל גרוס תמורת כ-40 מיליון דולר, בכדי להתמודד עם חלק מהפונקציונליות הפנומנלית של Google Now. אפל הגיבה ל-TechCrunch: "אפל רוכשת חברות טכנולוגיה קטנות מפעם לפעם, ובאופן כללי אינה מדברת עם התקשורת על הכוונות או התוכניות העתידיות של החברה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.