Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעלה בעליות; צ'ק פוינט התחזקה ב-5.4%

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל היום בעליות על רקע המשך עדותו של נגיד הבנק הפדרלי המרכזי, בן ברננקי בפני הקונגרס האמריקאי ונתוני מאקרו מעודדים משוק התעסוקה. היום התפרסמו דוחותיהן הכספיים של כמה מהחברות הגדולות בארה"ב, כמו מיקרוסופט וגוגל.

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.5%, מדד ה-S&P 500 רשם עלייה של 0.5%, ומדד הנאסד"ק נסחר סביב רמות הפתיחה.

בארה"ב פורסמו היום נתוני התביעות החדשות לדמי אבטלה, אשר היו טובות מן הצפוי: מספר התביעות שהוגשו בשבוע שעבר עמד על 334 אלף, ירידה של 7.2% לשפל של חודשיים. זאת לעומת צפי האנליסטים אשר עמד על 341 אלף תביעות.

צילום: רויטרס

יו"ר הבנק הפדרלי, בן ברננקי, המשיך היום בעדותו בפני הקונגרס האמריקאי. אתמול אמר ברננקי כי הבנק עדיין מצפה להאט את תוכנית רכישת הנכסים האגרסיבית שלו מאוחר יותר השנה, אך קיימת אפשרות שהתוכנית תשתנה אם התחזית הכלכלית תשתנה. ברננקי חזר היום ואמר כי אם הכל ילך לפי התכניות, מדיניות רכישות האג"ח של הבנק תסתיים עד אמצע שנת 2014. 

חברת אבטחת המידע צ'ק פוינט, בבעלותו של גיל שוויד, פרסמה היום את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של השנה הנוכחית לפיהם הצליחה לעקוף את התחזיות המוקדמות של האנליסטים.

צ'ק פוינט דיווחה כי הכנסות החברה עלו ל-340.2 מיליון דולר – עלייה של 4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי של צ'ק פוינט עמד ברבעון השני על 165 מיליון דולר, בהשוואה לרווח נקי של 161.8 מיליון בתקופה המקבילה. הרוווח הנקי למניה הסתכם ב-81 סנט ועקף את התחזיות המוקדמות שעמדו על 81 סנט. מניית החברה עלתה היום ב-5.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.