Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעל במגמה מעורבת

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל בשעה זו במגמה יציבה, על רקע הנעילה החיובית אמש והזינוק המתמשך בבורסות אירופה. אתמול, כזכור, סגרו המדדים המובילים במגמה חיובית קלה כשמדד ה-S&P שבר פעם נוספת (זה היום השלישי ברציפות) את שיא כל הזמנים. היום פורסם נתון התחלות הבנייה בארה"ב, אשר הצביע על זינוק של כ-20% במספר התחלות הבנייה במהלך החודש החולף – הרבה מעבר להערכות המוקדמות בשוק.

על רקע כל אלו, כאמור, בשעה זו מתנהל המסחר בוול סטריט במגמה יציבה כשמדד הדאו ג'ונס מתחזק ב-0.1% ומדד ה-S&P 500 ומדד הנאסד"ק נסחרים סביב רמות הפתיחה. בורסות אירופה ממשיכות לזנק גם היום על רקע הדיווח כי הבנק האירופאי המרכזי מתכוון להמשיך ולהרחיב את תכנית ההרחבה הכמותית שהשיק השנה, ובשעה זו מדד הדאקס הגרמני מזנק ב-1.8%, וכמוהו גם הבורסה בפריז. 

צילום: thinkstock

רגע לפני סיום עונת הדו"חות בארה"ב, רשת הקמעונאות וול מארט פרסמה היום את דו"חות הסיכום הרבעוניים שלה אשר הצביעו על רווח נקי של 1.03 דולר למנייה – נתון נמוך מההערכות המוקדמות בשוק. בשעה זו מניית החברה נחלשת בתגובה ומאבדת 3.9% מערכה. מניית חברת פרטנר, אשר כזכור הודיעה הבוקר על עזיבתו של המנכ"ל חיים רומנו את תפקידו לאחר 3.5 שנים, מטפסת היום בתגובה ומתחזקת בשעה זו ב-1.8%.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן