Forbes Israel Logo

וול סטריט ננעל בעליות קלות; פריון זינקה על רקע המשך עונת הדו"חות

המסחר בוול סטריט ננעל היום במגמה חיובית קלה על רקע המגמה החיובית בבורסות אירופה, כתוצאה מדבריו של נגיד הבנק האירופאי המרכזי מריו דרגי. דרגי נאם היום והודיע כי הבנק החליט להותיר את הריבית בגוש על כנה, וכן כי ימשיך בתכנית רכישת האג"חים בה החל בחודש שעבר – תוכנית אשר צפיה להימשך במהלך השנתיים הקרובות.

בהמשך לדבריו של דרגי, כאמור, התחזקו בורסות אירופה כשבלונדון התחזק מדד הפוטסי ב-0.2%, ובפריז הוסיף מדד הקאק 40 0.5% לערכו. מדד הדאקס הגרמני, מנגד, נחלש ב-0.9% על רקע פרסום מדד הייצור התעשייתי במדינה אשר ורסם מוקדם יותר והיה נמוך מן המצופה.

צילום: רויטרס

מגמה זו השפיעה, בין היתר, על המסחר בניו יורק – שם ננעל המסחר בעליות קלות כשמדד הדאו ג'ונס התחזק והוסיף 0.4% לערכו, מדד ה-S&P 500 עלה ב-0.4% גם כן וכך גם מדד הנאסד"ק.

עונת פרסום דו"חות הסיכום של הרבעון השלישי של השנה נמשכת, כשמוקדם יותר פרסמה ענקית הרכב טסלה את דו"חותיה – אשר הציגו רווחים גבוהים מן המצופה. מניית החברה הגיבה בהתאם וזינקה ב-4.4%. מנגד, מניית חברת האינטרנט קוואלקום צנחה בתגובה לפרסום דו"חות מאכזבים במיוחד והמנייה איבדה 8.6% מערכה.

מניית חברת פריון הישראלית זינקה היום והוסיפה לא פחות מ-18.7% לערכה, לאחר החברה היכתה את התחזיות המוקדמות בשוק ופרסמה דו"חות חיוביים במיוחד לסיכום הרבעון השלישי של השנה, מהם עולה כי רשמה הכנסו של 87 מיליון דולר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.