Forbes Israel Logo

זהב ויהלומים: על העט הזה תשלמו כרבע מיליון שקל

Meisterstück הוא לא שם של קבוצת כדורגל נידחת מגרמניה, אלא אחד המותגים הוותיקים והיוקרתיים בעולם. ה-Meisterstück ("יצירת מופת" בגרמנית) היא סדרת עטי היוקרה של חברת MontBlanc שהוקמה ב-1906. בתחילת דרכה עסקה החברה בייצור עטים, אך כיום מדובר באחת מייצרניות השעונים והתכשיטים המפורסמות בעולם.

השקתם הראשונה של עטי הסדרה התרחשה בשנת 1924 בהמבורג שגרמניה, אז עשו היסטוריה וקיבלו מעמד של לא פחות מיצירת מופת. עד מהרה כבשו את לבבותיהם ואהדתם של כוכבים ופוליטיקאים ונחשבו לעטים המפורסמים בעולם.


עט בכרבע מיליון שקל. ה-Meisterstück | צילום: יח"צ

כעת, לרגל ציון 90 שנים להוצאתו של העט הראשון, מוציאה החברה סדרה מחודשת של עטים הכוללת כמיטב המסורת גם פריטים מהודרים במיוחד המשלבים זהב ויהלומים. מחיר העט בהתאם. הוא אומנם לא מתקרב למחירו של העיפרון היקר בעולם שהוציאה החברה המתחרה Fabe Castell בסוף השנה שעברה, ועומד על 12 אלף דולר, אך בכל זאת תאלצו להיפרד מ-242,775 שקל על מנת להחזיק את כלי הכתיבה היוקרתי.

למעשה, המהדורה במסגרת המהדורה המיוחדת יוצרו רק 90 פריטים מסוג זה. הם כוללים טבעת כובע המשובצת בלא פחות מ-90 יהלומים איכותיים, וחריטה בזהב אדום. סמל החברה עשוי אם פנינה וציפורן זהב בציפוי רודיום עם חריטת 90 השנים הייחודית. אם בכל זאת החלטתם להיפרד מכרבע מיליון שקל, תוכלו להזמין את העט בבוטיק MontBlanc בקניון רמת אביב ובחנויות המורשות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.