חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

חבס בדרך להסדר חוב: "ספקות בדבר יכולתנו לפרוע חובות"

קבוצת חבס, הנמצאת בשליטת משפחת חבס ומשפחת עופר אישרה לפני זמן קצר את ההערכות בשוק בימים האחרונים בדבר אי יכולתה לפרוע את חובותיה ולמעשה הניחה את היסודות בדרך להסדר חוב.

חבס שבנתה במשך השנים האחרונות עשרות דירות יוקרה לעשירי ישראל, הודיעה כי היא נתקלת בימים האחרונים בקשיים משמעותיים במימוש התוכניות העסקיות המתוכננות שלה ובתוכניות המימון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ההודעה מגיעה על רקע הירידות החדות בשערי ניירות הערך של החברה, אליהן נוספה מסוף השבוע שעבר גם ירידה משמעותית נוספת בקרן NSI המוחזקת על ידי החברה בשיעור של 20.5%. הקרן,הפועלת בהולנד, בבלגיה ובשווייץ נחשבת לאחת מאחזקותיה הראשיות של חבס וסבלה בשנה האחרונה מהשפעות המשבר בגוש היורו ועודף ההיצע בשוק המשרדים בהולנד.

הרצל חבס | צילום: יח"צ

"על רקע כל אלה, ולאחר בחינה מחדש של תכנית המימון על רקע השינויים האמורים, עולים ספקות משמעותיים בדבר יכולתה של החברה לפרוע במלואם ובמועדם את תשלומי הקרן והריבית של אגרות החוב מסדרות 12 ו-4 הקבועים בחודשים מאי ואוגוסט 2013", כתבה החברה בהודעתה.

החברה פנתה לנאמני האג"ח ועדכנה אותם במצבה וזאת "על מנת לפעול בשיתוף פעולה עם הנאמנים ועם מחזיקי אגרות החוב לשמירת זכויותיהם", לשון ההודעה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן