Forbes Israel Logo
פולו ראלף לורן. צילום מסך מתוך יוטיוב
פולו ראלף לורן. צילום מסך מתוך יוטיוב

חדשנות פורצת דרך בעולם האופנה: חולצות הפולו בהתאמה אישית כבר כאן

ראלף לורן מציג את חולצת הפולו בייצור לפי הזמנה. לראשונה, לקוחות יכולים להתאים אישית את הפולו האייקוני של המותג האמריקאי

למרות שקיימות היא הכוח המניע של תעשיית האופנה, התאמה אישית של מוצרים תדגיש אינדיבידואליות וביטוי עצמי. למעשה, ככל שמושג ההתאמה האישית הופך להיות יותר נזיל באופנה כיום, מותגים מפתחים דרכים לשדרג את תהליך הייצור הידידותי לצרכן על ידי בירור האופן שבו הלקוח רוצה להתאים אישית את הסגנון הייחודי שלו.

זה ניכר בפולו המיוצר לפי הזמנה של ראלף לורן. במקום ליישם אמצעי ייצור מסורתיים, ראלף לורן מעודד את הצרכנים ליצור יצירות אמנותיות ואינדיבידואליות חדשות על ידי הבעת האופן שבו יש להם גמישות עיצובית עבור כל לקוח ולקוח. במילה אחת, ההתאמה האישית מתפתחת בגדול וניתן לצפות שהיא תגדל ככל שהאופנה תתקדם לעתיד. לקוחות יכולים לתכנן וליצור במשותף על ידי עיצוב והתאמה אישית של החולצה האייקונית של ראלף לורן כבר משלבי הייצור הראשונים.

ראלף לורן, פולו בייצור לפי הזמנה. מתוך ערוץ היוטיוב הבינ"ל הרשמי של ראלף לורן

"חולצת פולו לפי הזמנה היא האבולוציה האחרונה של תוכנית ההתאמה האישית הוותיקה שלנו. לראשונה, לקוחות יכולים לעצב גרסה ייחודית ומותאמת אישית משלהם של הפולו האייקוני שלנו באמצעות חוויה משולבת דיגיטלית, לגמרי מאפס ובסופו של דבר יהיו להם אפשרויות בלתי מוגבלות. כל מוצר נוצר בנפרד ומיוצר על פי דרישה עם ביצוע ההזמנה. מודל חדשני להפליא זה נותן לנו את היכולת לחשוב מחדש כיצד אנו יכולים לייצר את המוצר שלנו, וכיצד אנו מנהלים את המלאי שלנו – ויש לו פוטנציאל לפתרונות בעתיד שפותחים פתח לכל מיני אפשרויות פורצות דרך", אומר דייוויד לורן, ראש חטיבת חדשנות ומיתוג וסגן יו"ר הדירקטוריון.

במובן מסוים, ראלף לורן מדמיין מחדש את חולצות הפולו שלו עם תוכנית התאמה אישית מהפכנית – הפולו לפי הזמנה. ככה זה עובד: הלקוחות יוכלו לעצב את הפריט האישי, את הסגנון והאופי של חולצת הפולו. למעשה, לקוחות יכולים ליצור עיצובים שונים על ידי בחירת צבע אחד, מספר צבעים, או קולור בלוק של הגוף, השרוולים והצווארון. בנוסף, יש להם אפשרות לעצב ולהתאים אישית את השרוול עם אותיות, מילים או ראשי תיבות באמצעות חוויה משולבת דיגיטלית.

הפולו לפי הזמנה הוא הפיצ'ר האחרון של החברה שמשתמש במודל הייצור לפי דרישה – ללא מלאי שהוכן מראש, כל מוצר נסרג ונתפר בנפרד לפי המפרט הייחודי של כל לקוח.

צילומים: Shutterstock, צילום מסך מתוך יוטיוב

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.