Forbes Israel Logo

חיים של אחרים: הכירו את האישה שקנתה לעצמה "בעל ובת" ויצאה לטייל איתם בעולם

מה גורם לאישה אחת, לקום בבוקר, לרכוש לעצמה משפחה מבובות, ולצאת לטיול ברחבי העולם? ובכן, כנראה שלחץ חברתי מסוגל לעשות גם את זה. עבור סוזן היינץ היה זה הלחץ להתחתן מצד הסביבה, שחשבה שהיא מבוגרת מדי מכדי להיות רווקה. אנשים אמרו "את כזו בחורה נחמדה, למה את לא נשואה? ולי בסופו של דבר נמאס לשמוע מזה", מספרת היינץ. כשגם אמא שלה לחצה עליה למצוא בעל ולהקים משפחה, הזדעקה היינץ מדוע היא לא יכולה פשוט לקנות אחת, ובמחשבה שניה החליטה לעשות בדיוק את זה. היא רכשה לעצמה משפחה מבובות ויצאה לדרך חמושה במצלמה.

את הפרויקט החלה היינץ, אמנית וצלמת מניו יורק, כבר לפני מספר שנים. בתחילה צילמה את התמונות משפחתיות בביתה, ובהמשך יצרה סדרת תמונות לכבוד החגים כסוג של סאטירה. תפנית מפתיעה בסיפור הגיעה כשהחליטה לצאת עם ה"משפחה" לנסיעה ארוכה בדרכים. "אנשים שראו אותי עובדת עם הבובות ישר נדלקו. בעזרת הומור וקצת הלם המסר שלי מועבר לאותם אנשים בעוצמה גבוה הרבה יותר, ואני מקווה שזה יגרום להם לחשוב שוב על דבקותם בציפיות החיים המסורתיות", אומרת היינץ.

היינץ מדגישה כי המסר שהיא רוצה להעביר נוגע לכל מי שבוחר לחיות את חייו בדרך שהוא רואה לנכון, ולאו דווקא לפי השבלונות המוכרות. "אני פשוט מנסה לגרום לאנשים לפתוח את הראש ולהפסיק להיתלות בהנחות מיושנות של איך נראים חיים מוצלחים".

בקרוב עתיד הפרויקט להפוך לסרט דוקומנטרי. תוכלו לצפות בעוד תמונות באתר של הצלמת ובטריילר של הסרט אודות המסע:

לכתבה באון לייף

עוד באון לייף:

למה אני רוצה להודות לאניטה היל

כל הדרכים להצלחה: הנשים המובילות מספרות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.