Forbes Israel Logo

חלום ילדות: חדרי הילדים הכי קסומים בעולם

אם תתנו להם, ילדים ישחקו בכל מקום: בשלוליות מלאות בוץ, בערמות אבנים, בתוך קופסאות קרטון. אבל מה הוא חלל המשחקים החלומי ביותר? הפנטזיה שאף ילד – ואף הורה שבתוכו מסתתר עדיין ילד – לא יוכל לעמוד בפניה? למעצבת הפנים ג‘יי.ג‘יי פוקס, שפועלת ממשרדה בפילדלפיה, יש תשובה: "מקומות כיפיים להתחבא בהם, נפח אחסון יצירתי רב וחלל פתוח גדול מספיק לאפשר לילדים להשתולל או לבנות מבצר".

כשיש לכם כסף וזמן, המקומות הכיפיים האלה יכולים להפוך לאינסופיים. במרגרט, ניו ג׳רזי, הפכה פוקס קומה שלמה בבית משנות ה־30 לחדר משחקים ענקי, צבוע בצבעים בהירים, חינוכי וידידותי לילדים, מפנק ונעים לעין. החדר כולל ספסל־חלון לשעת סיפור (עם מקום אחסון סודי מתחתיו), חדר אמבט, חלל לזחילה ודרגשי שינה מעוצבים לפי הזמנה וצבועים בצהוב עליז. מרבדים בצבעי אדום ואקווה (כחול־ירוק) מנקדים את הרצפה הלבנה, הווילונות מפוספסים, הכריות מעוטרות במספרים ובסמלים של מכוניות מירוץ. והחלק הכי טוב? מפה ענקית של העולם בתור טפט.

אם אתם רוצים חלל משחקים קלאסי, הפתרון המתבקש הוא חדר ילדים בסגנון עליות הגג. מצאנו גרסה מקסימה במיוחד במדיסון, ויסקונסין, עם עוגיות ג׳ינג׳ר ענקיות, עץ בעבודת יד וציורי תקרה שנראים כמו שמים. ילדים בני מזל ימצאו בו מטבח שמתאים לגודלם ובית בובות מקסים וגדול במיוחד. בני הזוג שעיצבו את החדר הסתמכו בעיקר על היצירתיות שלהם: אותיות מחנות למלאכת יד המרכיבות את שם בתם נתלו על הקיר, עצים ממנסרה מסווים את תעלות החימום המכוערות ויוצרים מושב שמתאים לקריאה, וחלק גדול מהפריטים נאסף בחנויות לפריטים משומשים. את כל חומרי הבנייה קנו ב־ReStore, החנות הממחזרת של "הביטאט פור יומניטי".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.