Forbes Israel Logo

חשבתם שהעולם נגדנו? ב-Airbnb מציגים הזדהות ואמפתיה כלפי הצד הישראלי

הטילים המשוגרים לעבר דרום הארץ ומרכזה וההערכות של צה"ל משפיעים על לא מעט ישראלים, שנאלצים לשנות את תוכניותיהם. אחד מאותם ישראלים הוא אלון דיאמנט, מהנדס תוכנה ב-Everything.me. דיאמנט שהזמין טיסה וחופשה דרך Airbnb, נאלץ לבטל אותה ברגע האחרון, וכבר השלים עם העובדה שייצטרך לשאת בתשלומים, עקב מדיניות הביטולים. אבל אז חיכתה לו הפתעה נחמדה.

נציגת Airbnb: "המחשבה על המצב בישראל שוברת את ליבי"

מזדהים עם המצב | צילום: shutterstock

לאחר שנים של תכנונים, הצליחו סוף סוף דיאמנט וחבריו לקבוע לצאת לטיול משותף בפראג. החברים הזמינו כרטיסי טיסה באלעל ודירה ב-Airbnb ל-8 ביולי. כפי שידוע לכולנו, לחמאס היו תוכניות אחרות ומבצע "צוק איתן" יצא לדרך. אחד החברים הוא קצין בצה"ל ונאלץ כמובן לבטל את החופשה, חבר אחר גוייס למילואים, חבר אחר רצה להישאר עם בת הזוג שלו ועוד אחד בחר להישאר עם הסבתא. תחילה פנה דיאמנט לאלעל, ממנה רכשו החברים את כרטיסי הטיסה. החברה הישראלית נקטה בצעד אדיב ושירותי, והציעה לכל לקוחותיה החזר כספי מלא בעקבות המבצע. עתה, פנה דיאמנט לביטול האירוח בדירה בפראג. תנאי ביטול העסקה של בעלת הדירה בפראג היו קשוחים למדי, אולם החברים ניסו את מזלם ושלחו הודעה לבעלת הדירה, בתקווה שתוכל למצוא שוכרים חלופיים ולהימנע מלחייב אותם בתשלום. בינתיים פנו החברים ל-Airbnb והציגו את פרטי המקרה, כדי שאולי החברה האמריקאית תוכל לעזור בעניין. למרות שלא היו לו כל ציפיות הופתע דיאמנט לקבל מייל מנציגת השירות של Airbnb שזהו לשונו:

"הי אלון אני אליזבטה מ-Airbnb ואני יוצרת איתך קשר בנוגע להזמנה שלך בפראג.
המחשבה על המצב בישראל שוברת את ליבי. אני מאוד מצטערת על מה שקורה ואני ממש מקווה שהמצב המורכב הזה יסתיים בקרוב. טיפלנו ב-Resolutions Tool (מנגנון ההחזרים ודרישות התשלום של האתר) ובעקבות הנסיבות הקיצוניות, החלטנו להעניק לך זיכוי מלא על כל סכום ההזמנה, כולל הלילה הרביעי וכולל התשלומים ל-Airbnb.

אלון, אני מצטערת מאוד שנאלצת לבטל את נסיעתך לפראג. אני יודעת שבקרוב תחגגו את ראש השנה בישראל ואני מאחלת לך שתצאו לטיול נפלא אחר. לכן, אני שמחה להעניק לך קופון 50$ להזמנה החדשה.

מחזיקה אצבעות שהמצב בישראל ישתפר. אני מקווה שהחיים בתל אביב יהיו כיפיים ובטוחים שוב.
בברכה, אליזבטה"

דיאמנט סיפר שהם הופתעו מאוד לקבל את המייל המרגש, מכיוון שמדיניות הביטולים ברורה מאוד והתשלומים שעוברים ל-Airbnb אף פעם לא מוחזרים. עכשיו, מקווים החברים לארגן מחדש את הטיול שבוטל. ההימור שלנו – הזמנת הלינה תתבצע ב-Airbnb.

לכתבה בגיק טיים

עוד בגיק טיים:

אם לבאטמן לא היתה את הבאטמוביל, כך הוא היה מגיע הביתה

שלושה גאדג'טים הזויים במיוחד [מצעד הגאדג'טים]

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.