Forbes Israel Logo

טראוויס קלאניק הולך להיות מעורב בבחירת מחליפו באובר

לאחר פרישת מנכ"ל החברה במפתיע, צעד אותו ראו כהכרחי קבוצת משקיעים הרוצים לראות שינויים גדולים בהתנהלות הארגונית של אובר, כעת החברה מחפשת מנכ"ל חדש – ומסתבר שלטראוויס תהיה יד בבחירת מחליפו.

קלאניק, עדיין נמצא בחבר המנהלים יחד עם מאט קוהלט מבנצ'מרק קפיטל, אריאנה האפינגטון, וואן לינג מרטלו, ודוד טרוחיו מ-TPG, כמו כן הוא עדיין בעל מניות בחברה – לפי תזכיר הנשלח לעובדי החברה, כך מדווח מגזין The Information. עוד נאמר בתזכיר כי אובר נעזרת גם בשירותיהם של סוכנות חיפוש הבכירים, Heidrick & Struggles, במטרה למצוא מנכ"ל חדש. הסוכנות מחפשת עבור אובר גם מנהל תפעול ראשי. דובר אובר סירב להגיב לפרטים אלו או לספק מידע נוסף בנושא.

יותר מ-1,000 עובדים בחברה חתמו על עצומה הקוראת לו לחזור | צילום: יוטיוב

לפי התזכיר שנשלח לעובדי החברה, חבר המנהלים של אובר נפגשו בשישי לדון ביצירת וועדה שתנהל את תהליך החיפושים. הם גם גיבשו וועדה שתדאג לממש את מסמך הנהלים שהחברה גיבשה, במטרה לשמור על התנהלות ארגונית תקינה בין העובדים.

"בעקבות אישורו בפה אחד של מסמך הנהלים החדש של החברה, חבר המנהלים גיבש גם צוות חדש ומסור ביחד עם מאט, אריאנה ודוד כדי להבטיח שהחברה מטמיעה בקלות את המלצות המסמך. היו הרבה אנרגיות בחדר וציפייה לפרק הבא באובר, ואנחנו נעשה את הטוב ביותר כדי להבטיח שהעובדים ישמעו ראשונים על השינויים שאנחנו צריכים לעשות כדי לשרת יותר טוב את העובדים שלנו, את הלקוחות שלנו, וקהילות מסביב לעולם", נכתב בתזכיר הנשלח לעובדים.

בשבוע שעבר, יותר מ-1,000 עובדים באובר חתמו על עצומה הקוראת למנכ"ל היוצא טראוויס קלאניק לשוב אל ניהול החברה. בהתחשב בזה שהוא יהיה חלק מתהליך בחירת מחליפו, זה נראה כאילו השפעתו על החברה לא הולכת להיפסק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן