Forbes Israel Logo
ריי באן. מובילה את טרנד הקולור בלוק בקיץ הקרוב. צילום: יח"צ

טרנדים משנות ה-70 וטכנולוגיה פורצת דרך: משקפי השמש לקיץ שבפתח

לא משנה מהי העונה בחוץ, האביזר הראשון בראש של כולם הוא זוג משקפי שמש טרנדיים. בנוסף לכך שהם מספקים את ההגנה הדרושה לעיניים שלכם, הם גם משדרגים את הסטייל ומבטאים את האישיות שלכם. חלפו הימים של בחירה מוגבלת בכל הנוגע לצורות וסגנונות - הנה כמה הצעות שמצאנו מעניינות במיוחד

אנשים לובשים אביזרים אופנתיים רבים כדי להיראות טרנדיים. משקפיים הם אביזר משנה משחק מכיוון שהוא יכול לעזור לכם לשנות את המראה שלכם במנעד רחב של סגנונות: זוהר, גיקי, פאנקי או קלאסי. ללא ספק, משקפיים הם האביזר האישי ביותר.

יתר על כן, זה אחד מכמה תוספות שיכולות להרכיב כל תלבושת. בעוד שיש אנשים שנשענים על המראה המינימלי, אחרים שואפים למשהו יוצא דופן. אבל ישנם מספר טרנדים של משקפיים שיעבדו בצורה מושלמת עבור כל אחד, ללא קשר לסגנון המועדף עליו.

כיום, כל אחד יכול למצוא עשרות סגנונות מושכים שישלימו בצורה אידיאלית את התלבושות שלהם ויבליטו את התכונות שלהם. למעשה, ישנן מספר צורות אייקוניות שיעזרו לכם לבנות מלתחה שלמה למשקפיים ולשמור על מראה מלוטש לעונות הבאות. דגמים גדולים במיוחד, טייסים ומשקפיים עם מסגרת D הם בין הצורות הקלאסיות שעמדו במבחן הזמן ונשארו הסגנונות הפופולריים ביותר בקרב גברים ונשים בכל רחבי העולם.

יותר מסתם אביזר

מן הצד השני, קל לשנות את הסגנון שלכם על ידי הוספת משקפי שמש עתידניים ויוצאי דופן שיתאימו למראה העכשווי והאופנתי שלכם. ללא כל ספק, מסגרות נועזות ימשכו יותר תשומת לב, אז אם המטרה שלכם היא להביע אמירה, נסו מסגרות גדולות, נועזות ויוצאות דופן עם פרטים מעניינים, המוצעים במבחר גדול של צבעים עזים וצורות אטרקטיביות. בשילוב עם תלבושות יוצאות דופן, מסגרות אלה ייצרו מראה מדהים, תוך שימת דגש על הסגנון הייחודי שלכם.

כיום, משקפיים הם יותר מסתם אביזר – זהו מרכיב בסגנון האישי שלכם שיכול לשנות את המראה. מובן מאליו שהשקעה במשקפיים איכותיות תעשה הבדל עצום הן בסגנון והן בנוחות שלכם. בכל פעם שאתם קונים משקפיים באיכות גבוהה, אתם מקבל עדשות מעולות, מסגרות עמידות, הגנה אמינה ונוחות משופרת.

הנה שלושה מהטרנדים הבולטים לקיץ שבפתח:

מותג משקפי השמש היוקרתי OLIVER PEOPLES משיק את קולקציית הקיץ שמתמקדת בכמה דגמים עיקריים: משקפים בעיצוב וינטג', טרנד הקאמבק עם משקפיים אייקוניות שמקבלות אינטרפנטציה עכשווית, כמו למשל טרנד האובר סייז משנות ה-70, לצד שיתוף הפעולה המצליח עם המותג האיטלקי Brunello Cucinelli – קולקציית משקפי שמש בעבודת יד שמיוצרת באיטליה, בעיצוב אומנותי ואלגנטי התואם את הסגנון של בית האופנה Brunello Cucinelli. (טווח מחירים: 1,500-1,800 ש"ח, בחנויות משקפיים נבחרות).

Oliver People. טרנד האובר סייז חוזר. צילום: יח"צ חו"ל

RAY-BAN COLORBLOCK היא קולקציה צבעונית, קיצית, במהדורה מיוחדת, "שמטרתה לצבוע את העולם בצבעים שמחים ולנטוע אופטימיות חסרת דאגות אשר נועדה לתת את החופש לחיות כל חוויה ללא ספק או היסוס", אומרים במותג לרגל השקתה.

את התמונות שמובילות את הקמפיין העולמי עיצבה באופן בלעדי האומנית והמנהלת הקריאטיבית הישראלית דונה עדי, המתגוררת בלוס אנג'לס. דונה עדי ידועה בסגנון האיור הייחודי שלה ומשלבת איורים מרהיבים עם צילומי סגנון חיים ואופנה כדי לשקף את הרוח האנרגטית של גווני ה-Colorblock.

המהדורה המיוחדת של ריי באן כוללת 4 שילובי קולורבלוק שקופים ומשלבת גוונים בלתי צפויים אך משלימים עם סגנון עכשווי. (טווח מחירים: 749-929 ש"ח, בחנויות משווק מורשה ריי באן ברחבי הארץ).

קולקציית קולור בלוק של ריי באן. צילום: יח"צ

מותג משקפי השמש הבינלאומי Oakley מציג את הדגם החדש, Subzero, בשורה חדשה בתחום משקפי השמש. 30 שנים של מחקר, פיתוח וחדשנות ארוזים ב-24 גרם כדי להקל על המסע האינסופי של כל אחד לשיפור-עצמי.

SubZero‎ משלבות מסגרת מתקדמת וקלת משקל המיועדת להרכבה במהלך ריצה, אימון או בכל מאמץ גופני. הדגם החדש עושה שימוש בטכניקה הגיאומטרית, PhysioMorphic, שהיא פורצת הדרך בתעשיית משקפי השמש; במותג מסבירים כי "היא מספקת לצרכנים את כל מה שהם צריכים כדי לנצור את הרגע ולהסתכל קדימה". (890 ש"ח, רשתות וחנויות המשקפיים).

אוקלי. האידיאליות לכל פעילות ספורטיבית מחוץ לבית. יח"צ חו"ל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.