Forbes Israel Logo

יום המסחר בוול סטריט נפתח בירידות שערים

ירידות שערים קלות מורגשות עתה בבורסה בניו יורק, על רקע ירידת מחירי הנפט ב-2.7%, העומדת במוקד המסחר. נתוני מלאי הנפט יפורסמו בהמשך היום, וצפויים להציג עליה במלאים וירידה בביקושים. נתוני המאקרו של מכירת הבתים לחודש נובמבר יפורסמו אף הם, כאשר הצפי הוא עליה של 1%. מחר יתנהל יום המסחר האחרון לשנת 2015, וביום שישי לא יתקיים מסחר בוול סטריט עקב חגיגות פתיחת שנת 2016.

הנפט אשר מציג תנודתיות בולטת, נמצא כעת בירידה של 2.7%. מחירה של חבית נפט מסוג WTI נסחר בירידה של 2.5% ועומד על 37 דולר בקירוב. מחיר חבית מסוג ברנט היורד ב-2% עומד על 37 דולר אף הוא. כזכור, בשבוע שעבר צנח הנפט ב-11% למחיר 38 דולר, אך השבוע שוב הורגשו ירידות. מתחילת חודש דצמבר, חלה ירידה של עד 17% במחיר הנפט,  ומתחילת השנה חלה צניחה של עד 35%.

צילום: Thinkstock

מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.2%, כמו גם מדד ה-S&P 500, ומדד הנאסד"ק נחלש ב-0.3% נכון לשעה זו. הבורסות באירופה נסחרו אף הן בירידות היום: פוטסי 100 הבריטי רשם ירידה של 0.6%, קאק 40 הצרפתי צנח ב-0.5% ודאקס הגרמני נפל ב-0.4%. המסחר בבורסות אסיה מתנהלת במגמה מעורבת. 

לאחר נעילה חיובית של 3% בקירוב אתמול, פתחה אמזון את יום המסחר בירידה של 0.4%. חברת אפל שסיימה אתמול בעלייה של 2%, פתחה את היום כשמנייתה נחלשת ב-1%, נכון לשעה זו. גוגל שטיפסה אתמול ב-1.5%, נחלשת ב-3% בקירוב.

מחר יתקיים יום מסחר מקוצר עקב חגיגות השנה האזרחית החדשה, כאשר ביום שישי לא יתנהל מסחר בוול סטריט, כמו גם בבורסות אירופה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.