Forbes Israel Logo

יום טוב לתשובה: הרוויח 44 מיליון שקל; ויסמן הפסיד 31 מיליון שקל

המסחר במדדים המרכזיים בבורסה באחד העם אמנם התנהל היום ביציבות, אך השינויים במניות שנמצאות בשליטת הטייקונים השפיעו על הונם של האנשים העשירים במשק. על פי מדד הטייקונים של פורבס, המרוויח הגדול של היום הוא יצחק תשובה, שהוסיף 44.39 מיליון שקל להונו בעקבות ביצועי מניית חברת דלק.

על פי המדד, עידן עופר, שרשם אתמול את הרווח הגדול ביותר, הפך למפסיד הגדול של היום לאחר שאיבד 62.8 מיליון שקל בשל ירידה של 0.6% במניית החברה לישראל. מפסיד גדול נוסף הוא דודי ויסמן, שהשיל מהונו 31.7 מיליון שקל בשל נפילה של 6.1% במניית אלון החזקות.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

למדד הטייקונים היומי  המלא – לחצו כאן

ברשימת המרוויחים של היום ניתן למצוא היום את צדיק בינו בעל השליטה בפז נפט שהוסיף להונו 29.4 מיליון שקל ושרי אריסון בעלת השליטה בבנק הפועלים שהרוויחה היום 24.9 מיליון שקל בזכות התחזקות מניית הבנק.


דודי ויסמן, בעל השליטה ברבוע הכחול | צילום: אייל יצהר, יח"צ

רשימת המפסידים היומית כוללת גם את הבעלים של שיווק השקמה רמי לוי שאיבד היום 23.8 מיליון שקל וכן את יאיר המבורגר בעל השליטה בהראל השקעות שהפסיד 23.3 מיליון שקל בעקבות ירידה של 1.2% במניית החברה. 

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.