Forbes Israel Logo

יום ירוק בוול סטריט: מדד הנאסד"ק ננעל בשיא של 12 שנים

המסחר בבורסות וול סטריט ננעל הלילה במגמה חיובית על רקע העליות בבורסות אירופה, המשך עונת הדוחות בארה"ב ונתוני מאקרו שפורסמו היום בארה"ב. מדד הנאסד"ק הגיע לשיא של 12 שנים ומדד ה-S&P 500 נמצא ברצף העליות הארוך ביותר שלו מאז 2009.

מדד הדאו ג'ונס התחזק ב-0.7%, מדד הנאסד"ק ,ה-S&P רשם גם הוא עלייה של 0.7% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.9% לערכו והגיע לשיא של 3,307.02 נקודות.

באירופה ננעל במגמה חיובית: בורסת לונדון התחזקה ב-0.4%, בורסת פרנקפורט הוסיפה 0.7% לערכה ובורסת פאריס רשמה זינוק של 1.5%. המסחר בבורסות אסיה ננעל היום במגמה מעורבת: מדד ה-MSCI אסיה-פסיפיק המשיך לטפס לאחר שבשבוע שעבר זינק ב-2%, ורשם את העלייה השבועית החדה ביותר מזה 16 שבועות לאחר שעלה היום ב-0.3%. בורסת הונג קונג טיפסה היום ב-0.1%, ובורסת סיאול השילה 0.1% מערכה. בורסות שנחאי וטוקיו היו סגורות לרגל חג.

צילום: רויטרס

בארה"ב פורסמו היום נתוני הצריכה הפרטית ונתוני ההכנסה לחודש מרץ, אשר עלו שניהם ב-0.2%. כתוצאה מכך נותרו נתוני החיסכון הפרטי ללא שינוי. ציפיות האנליסטים עמדו על עלייה של 0.4% בנתוני ההכנסה הפרטית ועל עלייה של 0.1% בנתוני הצריכה, אשר בפברואר עלתה ב-0.7%. מאוחר יותר היום יתפרסמו נתוני מכירות הבתים בחודש מרץ, אשר ירדו בחודש פברואר ב-0.4%.

חברת פרוטליקס, העוסקת בפיתוח תרופות מבוססות חלבון מן הצומח, הודיעה היום כי קיבלה את אישורי הוועדה הפדרלית להגנה מפני סיכון תברואתי במקסיקו ואת אישור המוסד לבריאות הציבור בצ'ילה לשימוש ב-UPLYSO, תרופה לטיפול במחלת הגושה במבוגרים. מניית החברה רשמה עלייה של 2.7%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.