Forbes Israel Logo

יורד מהמגדל: היו"ר אהרן פוגל יסיים את תפקידיו בקבוצת הביטוח

יו"ר מגדל, אהרן פוגל, הודיע היום על כוונתו לסיים את תפקידיו במגדל בסוף הרבעון השלישי השנה, בתום קרוב ל-13 שנים שבהן כיהן בתפקיד יו"ר הדירקטוריון. זאת לדבריו על מנת ולהתפנות לאתגרים חדשים. פוגל, שכיהן כיו"ר מגדל והחברות הבנות מגדל ביטוח ומגדל שוקי הון, יסיים את תפקידיו בקבוצה בסוף הרבעון השלישי, בחודש ספטמבר 2013.

בהודעתו לחברה ולבעל השליטה, שלמה אליהו, ציין פוגל כי "מגדל היא ללא ספק קבוצת הביטוח האיתנה ביותר בישראל, היחידה מקרב המוסדות הפיננסים בארץ בעלת דירוג "טריפל A" ולה המנהלים המצוינים ביותר בענף. אין לי ספק כי בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו ושדרת הניהול שלצדו, ימשיכו להצעיד את מגדל להמשך שגשוג והצלחה – לתועלת המבוטחים והעמיתים, העובדים והמנהלים ובעלי המניות". 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

אהרן פוגל | צילום: אסף שילה

בעל השליטה במגדל, שלמה אליהו, הודה לפוגל על פועלו ותרומתו הייחודית להצלחת מגדל ולביסוסה במשך כל השנים שבהן עמד בראש הקבוצה, וציין במיוחד את שיתוף הפעולה הפורה לו זכה מפוגל מאז רכשה משפחת אליהו את הבעלות על קבוצת מגדל מידי קבוצת ג'נרלי האיטלקית.

אליהו ציין כי לאחר פרישתו של פוגל, בכוונתו לקחת על עצמו את תפקיד יו"ר מגדל, בכפוף לאישור המוסדות המוסמכים של החברה. בהודעה שפרסם מנכ"ל מגדל, יונל כהן, לעובדי הקבוצה וסוכניה, הוא ציין כי "מאז שמוניתי למנכ"ל מגדל, שימש פוגל עבורי לא רק יו"ר, אלא מנהיג עסקי, אדם משכמו ומעלה וחבר קרוב". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.