Forbes Israel Logo

יותר לראות מלהיראות: 10 הברים עם הנופים הכי יפים בעולם

אתם יכולים ללגום משקה בכל מקום, אבל אם אתם אוהבים את המרטיני שלכם עם נגיעה של נוף, המשיכו לקרוא. קיבצנו עשרה ברים נהדרים עם נופים מדהימים, מקו האופק של הפסגות האלפיניות ועד לערים הנוצצות עם המבנים המונומנטליים הגדולים ביותר. עיינו ברשימת המועדפים שלנו כדי לגלות היכן כדאי להיפגש למשקה כשאתם רוצים להרשים – ולהתרשם.

1. סקיי בר  – במסעדת סירוקו, במלון The Dome at Lebua, בנגקוק, תאילנד

הנוף: הבר מעניק נוף מעורר ורטיגו על מרחבי עיר הבירה ועל נהרצ'או פראיה, מהקומה ה־63. נראה אתכם מעזים להתקרב לקירות הפלסטיק השקופים בגובה החזה, שמפרידים בינכם לאוויר הפתוח.
התפאורה: המסעדה הים תיכונית סירוקו, הטוענת לכתר כמסעדה הגבוהה ביותר באוויר הפתוח, ממוקמת בפטיו סמוך הנמצא באוויר הפתוח. מוזיקת ג'אז חיה זורמת מדי לילה במעלה המרפסות המדורגות לכיוון סקיי בר, שבו יש בר עגול וזוהר, שמשנה בעדינות את צבעיו ומשמש עוגן למשטח הרצפה הבולט החוצה אל השמים.

2. רוק בר, ב־Ayana Resort and Spa, באלי, אינדונזיה

הנוף: יסודות הטבע מקיפים אתכם כאן. הגלים מתנפצים 15 מטר בלבד מתחת וצוקים וולקניים מתנשאים מאחורי הבר באוויר הפתוח. משטחי עץ מונחים מעל חוף קיזיק (Kisik), שניתן להגיע אליו דרך כניסה למערה טבעית.
התפאורה: ההגעה לשם היא מחצית מהחוויה: רכבל מוביל אתכם במורד הצוק כשפניכם לבר. שקיעות באוקיינוס הן אחד המחזות העיקריים ולהקות חיות ומופעי די.ג'יי שמנגנים עד השעות הקטנות בלילות של סופי השבוע.

3. ניו יורק בר, ב־Park Hyatt, טוקיו, יפן

הנוף: הבר ממוקם 52 קומות מעל העיר הנוצצת ומציע תצפית של 360 מעלות על קו הרקיע. רצפת עץ אגוז מושחר משתרעת בין חלונות בעלי תמיכות פלדה שמתנשאים מהרצפה עד התקרה.
התפאורה: על אף ששימש תפאורה לסרט "אבודים בטוקיו", הבר הזה יגרום למי שרחוק מביתו להרגיש בבית.

4. O2 Lounge, בריץ קרלטון מוסקבה, רוסיה

הנוף: תיהנו מניגוד מדהים בין מראות של אתרים היסטוריים כולל הכיכר האדומה והקרמלין, לבין כיפת הזכוכית והפלדה המבריקה שסוגרת על הבר הזה, הממוקם על הגג בקומה ה־12.
התפאורה: מרפסת פתוחה עם רחבת ריקודים מוארת שמשמשת מקום בילויים לוהט בקיץ, עם תפריט שמפניה וסשימי שמציע לאורחים הזדמנות לפתוח את הבקבוק שלהם בעזרת חרב, שיטה מסורתית של פרשים.

5. Top Mountain Star, באתר הסקי Hochgurgl, אוסטריה

הנוף: מהבר מוקף הזכוכית הזה, המונח על אוכף של רכס סלעי בגובה של יותר מ־3,200 מטר, תוכלו לראות את כל אחת מפסגות ההרים בעמק האלפיני העליון Ötztal.
התפאורה: קחו מעלית סקי אל הרכס החשוף על הגבול בין אוסטריה לאיטליה כדי ליהנות מהנוף הפנורמי. משטחים מעגליים מקיפים את הבר, עם חזיתות זכוכית שנפתחות במזג אוויר בהיר.

6. GB Roof Garden Bar במלון גראנדה ברטאגנה, אתונה, יוון

הנוף: מהבר שעל הגג נשקפים מראות של האקרופוליס, כיכר סינטגמה, אצטדיון קלימרמרו – האצטדיון הראשון שאירח את המשחקים האולימפיים – ועתיקות נוספות על ראש הגבעה.
תפאורה: סעדו באוויר הפתוח בבר או במסעדה הצמודה, ובחרו מתפריט ים תיכוני (כולל מנות כמו טלה בציפוי זיתי קלמאטה עם חציל מעושן) פרי מטבחו של השף המהולל אסטריוסקוסטודיס.

7. Aer, במלון ארבע העונות במומבאי, הודו

הנוף: Aer, המשווק כבר הפתוח הגבוה ביותר בהודו, מספק מראות של העיר המשתנה במהירות ממקום מושבו בקומה ה־34. הביטו במסגד חאג'י אלי, מסלול המרוצים Mahalaxmi ומבני הטחנה הישנים המוליכים לכיוון האוקיינוס.
התפאורה: החלל, המכסה את כל שטח הגג של המלון ומוקף בקירות זכוכית שקופים, מחולק למעשה לשני חלקים, כאשר בגדול מביניהם מותר לעשן. העיצוב המינימליסטי הלבן מגיע לשיאו בבר העגול דמוי הביצה בקצה האולם.

8. בר במלון La Purificadora, פואבלה, מקסיקו

הנוף: קחו שני מראות ממקום מושבכם כאן: חודי הכנסיות מזכירים לכם שפואבלה היא אתר של אונסק"ו וורלד הריטג', והבריכה המיוחדת, הצמודה למרפסת הבר, ממוקמת מעל לקרקע עם קירות שקופים, כך שניתן לראות את האורחים האחרים שוחים לידכם.
תפאורה: אוהבי עיצוב יעריכו את המבנה המונוכרומטי ומלא האור של המלון, שעוצב בידי הארכיטקט המקסיקני ריקרדו לגורטה. הוא מתמזג היטב עם ההיסטוריה הארכיטקטונית של האזור באמצעות שימוש באבן עתיקה, עץ משוחזר ושוהם שמקורו במקום.

9. SkyLounge, בדאבל־טרי ליד מלון הילטון לונדון, מצודת לונדון

הנוף: בר הגג הזה, הממוקם במרכז העיר, משקיף על גשר המצודה של לונדון ונהר התמזה מהמרפסת הדרומית, עם תצפית לקתדרלת סנט פול מהמרפסת הצפונית.
תפאורה: תוכלו ליהנות מהמראות ביום או בלילה (במקום מוגשות ארוחות צהריים וערב), מהמרפסות או מבעד לחלונות שבאולם הפנימי.

10. הבר הכחול, ב־Shangri־La Hotel, סידני, אוסטרליה

הנוף: שדה הראייה משתרע לכיוון ההרים הכחולים, עם מראות פנורמיים של בית האופרה, דרלינג הארבור וסידני הארבור ברידג' מהאולם שבקומה ה־36.
תפאורה: בר כחול פלורסנטי, תאורה עמומה וחלונות בגובה של חמישה מטרים מהרצפה לתקרה יוצרים אווירה רגועה בפנים, המסתייעת ברשימת הקוקטיילים הארוכה הכוללת טיים ליין המפרט את התאריך שבו הומצא כל קוקטייל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן