Forbes Israel Logo

יחימוביץ': שלפו את ליידרמן ועשו זובור לאישה המתאימה ביותר

"אחרי בזיון פרשת פרנקל, התברר שיש בזיון יותר גדול: הזובור נגד האשה המוכשרת והמתאימה ביותר לתפקיד: ד"ר קרנית פלוג", כך כתבה יו"ר האופזיציה וסיעת העבודה, שלי יחימוביץ'.

אתמול קבעו הראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר יאיר לפיד כי פרופ' ליאו ליידרמן יהיה הנגיד הבא של בנק ישראל . המינוי כפוף עדיין לאישורן של ועדת טירקל, המייעצת למינוי בכירים בשירות המדינה, וממשלת ישראל. "אני מודה לראש הממשלה ולשר האוצר על האמון שנתנו בי, ומתרגש לחזור לבנק ישראל", אמר ליידרמן, "אפעל לסייע לכלכלת ישראל באתגרים הניצבים בפניה".

"בעוד הם מקוננים וקורעים קריעה על לכתו של פרנקל, ובמקום לחזור להגיון ולמנות את האדם המתאים ביותר – הם שלפו את ליאו ליידרמן, היועץ הכלכלי הבכיר של בנק הפועלים.
רק לא קרנית".

פישר ופלוג | צילום: מרק ישראל סלם

יחימוביץ המשיכה ותקפה "שוביניזם? זחיחות? חוסר ענייניות? סתם צורת קבלת החלטות תמוהה? הרצון לייצר איזה כוכב חדש? מחקרים יותר מדי אובייקטיביים כשהייתה ראש חטיבת המחקר המצטיינת של בנק ישראל? אולי כל התשובות נכונות".

"שלא יהיו אי הבנות", כתבה יחימוביץ'. "ד"ר פלוג ואני לא חולקות תפיסת עולם כלכלית דומה, כפי שגם חלקתי רבות על סטנלי פישר. פלוג הודיעה היום על התפטרותה. לפרנסתה אני לא דואגת, הסקטור הפרטי יחזר אחריה, אחרי שהסקטור הציבורי ספג אבדה קשה. ההתפטרות שלה מובנת ומצערת, הבושה היא שלהם".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.