Forbes Israel Logo

ירידות שערים קלות בוול סטריט

המסחר בבורסה בניו יורק מתנהל היום במגמה שלילית קלה, על רקע המגמה המעורבת בעולם. עוד ברקע למסחר – נתונים מאכזבים על שיעור הצמיחה בארה"ב ועונת הדוחות לרבעון השלישי של השנה, כאשר החברות הגדולות בשוק האמריקאי מפרסמות את נתוניהן.

בורסות אסיה ננעלו הבוקר במגמה חיובית. בסין מדד שנגחאי עלה ב-0.3%, על רקע ההחלטה ההיסטורית של הממשלה כי תאפשר ילודה של יותר מילד אחד. ביפן מדד ניקיי התחזק ב-0.2%. באירופה לעומת זאת, מתנהל המסחר בירידות שערים, כאשר הקאק הצרפתי נחלש ב-0.6% ופוטסי 100 הבריטי יורד ב-0.9%.

צילום: thinkstock

כזכור, אתמול הודיע הפד בארה"ב כי יותיר את הריבית בנובמבר על רמתה האפסית, אך ייתכן ויעלה אותה כבר בחודש שלאחר מכן. בעקבות כך ננעלה הבורסה בוול סטריט בעליות שערים. היום מתנהל המסחר בניו יורק על רקע נתונים מדאיגים שהתפרסמו המצביעים על האטה במשק האמריקאי. לפי הנתונים, הכלכלה המקומית שם צמחה ב-1.5% בלבד ברבעון הקודם, לעומת התחזיות שעמדו על קצב של 1.6%. זאת לעומת צמיחה בשיעור של 3.9% ברבעון השני של 2015. בעקבות כך, המדדים המובילים בוול סטריט נסחרים כעת בירידות שערים קלות, כאשר מדד הדאו ג'ונס יורד ב-0.3%, מדד ה-S&P 500 נחלש ב-0.3% גם הוא ומדד הנאסד"ק מאבד 0.4% מערכו.

בגזרת עונת הדוחות, מניית נייס קופצת ב-7.1%, לאחר שרשמה רווח נקי של 43.6 מיליארד דולר ברבעון השלישי של השנה, והכנסותיה גדלו ב-6.5% לעומת הרבעון המקביל ב-2014. לעומתה מניית טבע יורדת ב-0.2% בשעה זו, לאחר שהכנסותיה ירדו ברבעון השלישי ב-5% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי ברבעון השלישי של טבע הוא 1.2 מיליארד דולר. מניית גו פרו צונחת ב-16.15%, לאחר פרסום נתונים חלשים, בניגוד לתחזיות.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן