Forbes Israel Logo

ישתפו פעולה: אבן קיסר חתמה על הסכם בלעדי עם איקאה ארה"ב

אבן קיסר, המייצרת משטחי קוורץ, הודיעה היום כי היא חתמה על הסכם בלעדיות עם איקאה ארה"ב, על פיו תשמש כספק בלעדי של משטחי עבודה שאינם למינציה. אבן קיסר תספק משטחי עבודה למטבח ולאמבטיה, הכוללים בעיקר משטחי אבן קיסר וכן משטחים מחומרים נוספים.

שיתוף הפעולה עם איקאה ייושם בהדרגה והשפעתו על התוצאות הכספיות של אבן קיסר ב- 2013 תהיה לא מהותית, ונכללה בתחזית החברה ל-2013 כפי שפורסמה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

מנכ"ל אבן קיסר, יוסף שירן | צילום: אסנת רום

"אנו שמחים על שיתוף פעולה חשוב זה עם אחת מהחברות הקמעונאיות הגדולות בעולם", אמר יוסף שירן, מנכ"ל אבן קיסר. "איקאה משמשת כמובילה בעיצוב מודרני המביאה ערך רב למגוון רחב של לקוחות בעולם, במיוחד בקווי המוצרים שלה למטבחים ולחדרי אמבטיה. שיתוף פעולה זה מחזק את מעמדה של אבן קיסר כמובילה באיכות ובעיצוב. אנו מאמינים כי יכולות אבן קיסר יהפכו פרויקט זה להצלחה ואנו מצפים לתרום להמשך ההצלחה של איקאה". 

לפני כחודש מכרו בעלי המניות באבן קיסר את אחזקותיהם ב-181 מיליון דולר (23.25 דולר למניה) לחתמים בהובלת ג'י פי מורגן, ברקליס קפיטל וקרדיט סוויס. בנוסף העניקו לחתמים אופציה לרכישת מניות ב-27 מיליון דולר נוספים.

אבן קיסר מייצרת ומשווקת משטחי קוורץ למגוון שימושים ויישומים ביניהם משטחי עבודה, חיפויים לאמבטיה, ריצוף, חיפויי קירות ועוד. 4 קולקציות המוצרים של אבן קיסר, קלאסיקו, סופרימו, מוטיבו וקונצ'טו נמכרים ביותר מ-40 מדינות בעולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.