Forbes Israel Logo

כוכבי השטיח האדום ענדו תכשיטים בשווי כולל של יותר מ-30 מיליון דולר

הלילה נערך טקס פרסי האוסקר ה-90 של האקדמיה האמריקאית לקולנוע. כמו בכל שנה, הטקס כלל תלבושות ראווה נוצצות, ולא פחות חשוב תכשיטים ושעונים בשווי כולל של יותר מ-30 מיליון דולר.

"להתלבש" לטקס פרסי האוסקר הוא חלק חשוב מהחגיגה. הכוכבים, במיוחד אלה בעלי הפוטנציאל לזכות בפרס היוקרתי, רוצים להיראות במיטבם במהלך הטקס, ופירוש הדבר הוא שיש לדאוג למראה מכף רגל ועד ראש. לא רק השמלה חשובה, אלא גם הנעליים, השיער, האיפור, וכמובן – האביזרים.

למעשה, גם גברים וגם נשים בוחרים בעין מאוד קפדנית את האביזרים שהם בוחרים לענוד על השטיח האדום. זו כנראה הסיבה מדוע שעונים ותכשיטי יוקרה בשווי של מיליוני דולרים נראו אמש בטקס הנוצץ.

גדות. הלילה בטקס פרסי האוסקר | צילום מסך מיוטיוב

כמו שעון שווייצרי

זה היה לילה גדול עבור שעוני IWC, שם יותר מחצי תריסר כוכבים בחרו לענוד את המותג השוויצרי. ריצ'רד ג'נקינס, שהיה מועמד לתפקיד שחקן המשנה בסרט "צורת המים", ענד את דגם ה-hand-wound Portofino Eight Day ששווה לא פחות מ-9,900 דולר. המועמד לתפקיד שחקן משנה ב-Florida Project, וילם דפו, ענד את אחד משעוני מהדורת Da Vinci Chronograph, ששוויו עומד על 12,700 דולר.

תכשיטיו של תאגיד היהלומים הארי ווינסטון היו בולטים גם הם בטקס הנוצץ. ניקול קידמן, שחקנית ומגישת פרסים, ענדה יותר מ-84 קראט של יהלומי הארי ווינסטון, שכללו בין היתר עגילי יהלומים במשקל 23.5 קראט וצמידי יהלומים במשקל 37.6 קראט.

השחקנית ומגישת הפרסים סלמה הייק, הביאה איתה לשטיח האדום יותר מ-4.2 מיליון דולר של יהלומי ווינסטון, כולל עגילי יהלומים במשקל 27.5 קראט וטבעת יהלום אובלית במשקל 11.66 קראט. הלן מירן, מגישה גם היא, ענדה תכשיטי יהלומים ואבני ספיר בשווי של 3.8 מיליון דולר, שכללו שרשרת במשקל 115.27 קראט ועגילים במשקל 25.22 קראט.

מספר כוכבים בחרו דווקא את המותג האיטלקי Bvlgari. הזמר אלטון ג'ון, שהנחה את הערב, ענד שעון זהב משובץ יהלומים, אבני ספיר, אודם ואמרלד. הוא ענד אף שתי טבעות מזהב לבן משובצות אבני ספיר ויהלומים.

למותג השעונים והתכשיטים השוויצרי פיאז'ה היתה נוכחות מרשימה לא פחות. השחקנית ג'ניפר גארנר בחרה לקשט עצמה בעגילי זהב לבן משובצים יהלומים ואבני ספיר, ואף בטבעות תוצרת המותג השוויצרי. העגילים שענדה גארנר, שווים לא פחות מ-605 אלף דולר.

מייקל בי. ג'ורדן, פרזנטור המותג של פיאז'ה בארה"ב וכוכב הסרט "הפנתר השחור", ענד את דגם ה-Altiplano gem-set timepiece, המשובץ בזהב לבן 18 קראט, וכולל 577 יהלומים בחיתוך "בגט".

הייצוג הישראלי

מבין שלל הכוכבים והכוכבות, ראוי לציין את גל גדות, שהעניקה פסלון בקטגוריית השיער והאיפור, וזכתה להיות הראשונה לענוד תכשיטים מקולקציית Blue Book של טיפאני. גדות ענדה שרשרת במשקל 27 קראט בצורת aquamarine drop המשובצת ביותר ממאה יהלומים.

גרטה גרוויג, שהייתה מועמדת לפרס הבמאי הטוב ביותר והתסריט המקורי הטוב ביותר עבור "Lady Bird", ענדה מחרוזת טיפאני וינטאג' שעוצבה על ידי לואיס קומפורט בשנת 1910.

מעניין לציין כי ידוענים שזוכים באוסקר, גם מקבלים פסלון וגם יכולים לבקש שכר גבוה יותר עבור סרטים עתידיים בהם ישתתפו. לגברים, בדרך כלל, הגידול בשכר הוא במיליונים, אבל עבור נשים המצב קצת אחר. מעניין גם המקור הלא ידוע של המילה "אוסקר" כמייצג את הפרסים. הסיפור הפופולרי ביותר הוא שאנשי האקדמיה התחילו להתייחס אל הפרס כאל "אוסקר" אחרי שמנכ"לית האקדמיה, מרגרט הריק, העירה ב-1931 שהפסל הזכיר לה את הדוד שלה, אוסקר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.