במסגרת פרוייקטי הגמר, התבקשו הסטודנטים של המחלקה לעיצוב פנים, מבנה וסביבה בשנקר לצאת מחוץ לקופסא ולעצב קניונים בראי העתיד. הם חקרו ובחנו כיצד ארכיטקטורה, תרבות, צרכנות עכשווית, קשרי מבט ועוד משפיעים על ההתנהגות, התנועה, הרגש ותפיסתו של הלקוח בקניון, כאשר מקרה הלימוד של השנה הוקדש לעיצוב דוכני המכירה בקניון יבנה.
התוצאות מפתיעות ופורצות דרך: החל מקניון בו החנויות זזות לאורך הקניון ועד לכזה שבו אין צורך לצאת מהמכונית בכדי לבצע רכישות – רעיון ששם קץ לחיפושי החניה באשר הם.
|
|