Forbes Israel Logo

כלמוביל השיקה אולם תצוגה חדש למרצדס ושלושה דגמים חדשים

חברת כלמוביל, יבואנית מכוניות מרצדס וסמארט לישראל, חנכה אולם תצוגה חדש. מרכז התצוגה והפעילות המרכזי, משתרע על שטח של כ- 2,000 מ"ר בהרצליה פיתוח. המתחם, שעוצב על ידי משרד האדריכלים פרי דוידוביץ', תואם את השפה העיצובית של חברת מרצדס בנץ העולמית וההשראה הגרמנית נראית גם בפרישת הדגמים על רצפת התצוגה. מתכנני האולם שמו דגש על שילוב עץ מתכת וזכוכית בצבעים מטאליים על רקע שחור, התואמים לסמל הכוכב של מרצדס.

כיאה למותג המקפיד על שידור של חדשנות וחוויה מתקדמת ללקוחותיו, אומצו כל טכנולוגיות ההמחשה והתצוגה העכשוויות: אייפדים משמשים כקונפיגורטורים להתאמת כל דגם לדרישות הקונה, משדרים מפרטים אל שולחנות אנשי המכירות וניכר כי כלמוביל השקיעה רבות בחוויית הלקוח. ברוח היוקרה האירופאית, תוכנן האולם כך שיוכל להציג ולשרת שיתופי פעולה תרבותיים עם מותגים נחשקים נוספים.


אולם התצודה החדש | צילום: יח"צ

אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה של כלמוביל, מציין, כי מיקומו של האולם החדש במרכז הסביבה העסקית והתוססת של הרצליה פיתוח, הינה חלק ממהלך אסטרטגי. כניסת מרצדס לקטגוריות חדשות והצפי להגעתם של לקוחות חדשים שמעולם לפני כן לא נהגו במכוניות המותג תואם את צמיחת המותג בעולם. עוד אמר פינטו "אנו מאמינים שהערך המוסף שהאולם החדש מבטא, יתרמו להמשך הגידול במכירות מרצדס בישראל וזאת כחלק מהשגת היעד של היצרן להוביל את קטגורית היוקרה העולמי עד שנת 2020".

במרצדס צופים כי בשנת 2015 יימכרו כ-2,100 מכוניות – נתון הצביע על גידול של 300% בשלושת השנים האחרונות. במחצית הראשונה של 2015 מכרה מרצדס כ-1,600 מכוניות, לעומת 945 במחצית הראשונה של שנת 2014. המותג מציע היום מגוון חסר תקדים לעומת שנים קודמות, כאשר מצד אחד דגמים אורבניים כמו ה-A CLASS CLA וה- GLA מוצעים במחיר של החל מ-193 אלף שקל ומהצד השני, דגמי המייבאך וה- AMG עוברים את רף ה-2 מיליון שקל.


צילום: יח"צ

כחלק ממהלך ההשקה של האולם החדש השיקה כלמוביל שלושה דגמים חדשים. הסמארט F0R2 והסמארט FOR4 אשר יוצעו במחיר של החל מ-100 אלף שקל ואת ה – C63AMG שיוצע במחיר של החל מ-715 אלף שקל. בקרוב תציג החברה דגמים נוספים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.