Forbes Israel Logo

כמו תיק לואי ויטון על אישה: DS הוא ההוט קוטור של עולם הרכב

המותג הצרפתי DS כבר זכה בתואר "המכונית היפה ביותר שיוצרה אי פעם", וזה לא מפתיע כשזה מגיע למכונית מלאה בשיק, שתוכננה בקפידה מבפנים – ומבחוץ.

אם בעבר שכן המותג תחת כנפה של חברת סיטרואן, לפני כשנתיים הוחלט לבצע הפרדת מותגים, והדגם האייקוני יצא לדרך חדשה כמותג פרימיום עצמאי. ואכן, עצמאותו של ה-DS מתלבשת על הקונספט של המותג כמו יהלום לטבעת, שכן בתודעת השוק כבר נצרב הדגם כשחקן חדשני המשלב ערכים של קדמה, אלגנטיות, פנאי, אמנות ולייף סטייל, וקורץ לנשים מצליחות, מובילות, פורצות דרך ובעלות יכולת השפעה.

ה-DS משתייכת לקטגוריית רכבי הפרימיום, הנמצאת כיום בצמיחה עולמית. הרכב האוונגרדי, המאופיין בחותם שיקי כמו שרק הצרפתים יודעים לתת, מאפשר 78 אפשרויות של שילובי צבעים, כאשר צבעי גוף הרכב שונים מאלה של הגג, המראות וחישוקי הגלגלים (חבילת two tone). כל אלה יוצרים אפקט מסובב ראשים שלא ניתן להתעלם ממנו, מהול בגאווה, כיאה לצרפתי אמיתי.

ה-Driven by style, DS

מבחוץ, אם כן, מדובר ברכב בעל עיצוב, דיוק וגימורים מופלאים, מעין תיק לואי ויטון על הכביש, אופנה גבוהה על גלגלים, המגדירה מחדש את הסטייל בנוף הנהיגה שלנו. אבל מה יש בתוך הקנקן?

גם בגזרת ה״אופי״, מסתבר, שואפת ה-Driven by style, DS, לשלמות. עם מנוע פיורטק בעל שלושה צילינדרים בנפח של 1.2 ליטר, אשר זכה בתחרות ״מנוע השנה״, דוהרת המכונית הירוקה והחסכונית עם ידיעה שהיא פשוט הדבר הכי מעניין במסיבה… כשהיא מאובזרת בנוחות ופאר של רכב יוקרה, מבשם ריח המוטמע במערכת בקרת האקלים, מראות מתקפלות חשמלית, חיישני גשם ואורות, חיישני חניה וגאדג׳טים נוספים, לא פלא שהצרפתייה הנועזת הפכה למעין סמל סטטוס להצלחה.

בנוסף, ה-DS רוצה שיראו אותה, כי יש לה מה להראות. חתימת התאורה הייחודית שלה בטכנולוגיית FULL LED יוצרת אלומת אור בהירה ורחבה שמאפשרת את זיהויה בחשיכה, ומוסיפה נדבך לבטיחות הנהיגה.

כרגע נמכר בארץ דגם ה-DS3 מהסדרה היוקרתית, המזמין את הקונה הישראלית להפליג בדמיונה עם רכב מוקפד שהוא יצירת אומנות וסטייל.

אתר DS ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.