Forbes Israel Logo
פרויקט וויספרינג אנג'ל במסעדת מלגו ומלבר. צילום: אסף קרלה
פרויקט וויספרינג אנג'ל במסעדת מלגו ומלבר. צילום: אסף קרלה

כשיצירה קולינרית מקומית נפגשת עם מקורות השראה מעולמות אחרים

יין הרוזה של יקב שאטו דסקלנס היוקרתי נחשב לאחד הטובים בעולם. לכבוד השקתו בחרו ביקב את מסעדות השף המובילות בישראל כדי שיצרו מנות אשר יפגישו את היצירה המקומית, תוך שילוב טעמים וניחוחות מפרובנס משם מגיע היין

6 מסעדות יוקרה ישראליות יובילו את השקת Whispering Angel בארץ: פרויקט ייחודי של יקב שאטו דסקלנס הצרפתי, שמוכר בזכות יין הרוזה שלו, Whispering Angel, שנחשב לאחד הטובים בעולם, מפגיש את היצירה הקיצית והמקומית של השפים הישראלים עם מקורות השראה מעולמות אחרים. 

לכבוד השקתו של הרוזה, בחר בקפידה היקב היוקרתי 6 מסעדות שף מובילות בישראל לפרויקט ראשון מסוגו. "תל אביב נחשבת כבר שנים רבות כמוקד קולינרי בעל שם עולמי המושך אליו מבקרים רבים מהעולם וגם את עיניהם הבוחנות של היקב המפורסם". מסעדות השף שנבחרו יצרו מנות אשר יפגישו את היצירה המקומית תוך שילוב טעמים וניחוחות מפרובנס משם מגיע היין וכמובן השראה מטעמי הרוזה.

Whispering Angel הינו רוזה יבש, רענן בעל טעמים שופעים וארומות של פירות יער אדומים. הוא מתאים מאוד לחך הישראלי ולקיץ, וכך גם המנות – כולן קיציות, קלילות ורעננות שמתכתבות עם אופי היין או עם מחוזותיו.

מנות בהשראת פרובנס

חלק מהשפים שאבו השראה מהניחוחות והטעמים של פרובנס וחלק לקחו השראה מהרוזה והתרשמות ממאפייניו שהובילה אותם אל העשייה ובניית המנה.

פרויקט וויספרינג אנג'ל במסעדת תמנע. צילום: אסף קרלה
פרויקט וויספרינג אנג'ל במסעדת תמנע. צילום: אסף קרלה

"במיוחד בימים אלה אנחנו שמחים לראות שישראל נתפסת בעיניי העולם כיעד קולינרי עם מסעדות שף מצוינות בקנה מידה עולמי. Whispering Angel נחשב למותג הרוזה הטוב בעולם והוא מככב במסעדות שף אשר נבחרו בקפידה כיאה למותג פרימיום בסדר גודל כזה. אחרי תקופה בה המסעדות היו סגורות זמן רב אנו נרגשים להשיק פרויקט קולינרי ראשון מסוגו בחסות יקב שאטו דסקלנס ומודים למסעדות ולשפים על שיתוף הפעולה", אומרים במותג.

מסעדות היוקרה המשתתפות בפרויקט: גורג' וג'ון (שף תומר טל), משיה (שף גיא אריש), תמנע (שף ניר סיקה), מילגו ומלבר (שף מוטי טיטמן), הוטל מונטיפיורי (שף ברק חסון), טורקיז (שף רז סלע).

הפרויקט יפתח ב-8.8 למשך שבוע

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.